سفارش عمده فیروزه عجمی آبی رنگ

فیروزه به عنوان یکی از سنگ های قیمتی، به دو صورت فیروزه عجمی و شجری از معادن مختلف کشورمان استخراج می شود. بهترین و مرغوب ترین فیروزه به صورت یکدست و صاف بدون رگه و به رنگ آبی تیره فیروزه عجمی نام گرفته است. سفارش فیروزه عجمی عمده به منظور کاربرد این سنگ زیبا در صنعت جواهر سازی، میناکاری و نقره کوبی صورت می گیرد. فیروزه عجمی آبی رنگ مشتریان زیادی در بازارهای خارجی و داخلی دارد.

سفارش عمده فیروزه عجمی آبی رنگ

راه های تمیز کردن سنگ فیروزه

راه های تمیز کردن سنگ فیروزه جالب است بدانید که فیروزه سنگی بسیار حساس است و در مقابل نور خورشید، انواع شوینده ها، مواد قلیایی و اسیدی ممکن است کیفیت خود را از دست دهد.

سنگ فیروزه همچنین در اثر قرار گرفتن در آب یا در تماس با روغن و چربی تغییر رنگ می دهد. 

بر همین اساس از سنگ فیروزه در مقابل این عوامل باید محافظت کرد.

همچنین این سنگ دارای تخلخل بالایی است که ممکن است در مقابل گرد و خاک و حتی چربی سریع آلوده و کثیف شود. باید توجه داشت که بهترین روش برای تمیز کردن فیروزه استفاده از پارچه نمدار است.

البته پارچه چرمی و نرم گزینه مناسب تری برای پاک کردن سنگ فیروزه است، چرا که این سنگ در مقابل خط و خش نیز مقاومت پایینی دارد.

واکس زدن فیروزه علاوه بر تمیز کردن آن می تواند میزان سختی و کیفیت فیروزه را بالا برده و به تثبیت رنگ آن کمک کند.

خرید فیروزه عجمی به قیمت عمده

خرید فیروزه عجمی به قیمت عمده فیروزه عجمی به دلیل ساختار خاص و زیبایی بی نظیر همچنین کاربرد متفاوت در صنایع تزیینی مختلف بازار فروش پر رونقی دارد. خرید فیروزه عجمی از طرق مختلفی می‌تواند صورت گیرد.

بهترین روش خرید این سنگ زیبا، خرید از مراکز معتبر این محصول است.

خریداران عمده فیروزه عجمی در بازارهای فروش همواره به دنبال خرید محصولی باکیفیت بالاتر و قیمت پایین هستند.

به همین منظور ترجیح می دهند، این سنگ را از طریق بازارهای مستقیم به صورت عمده خریداری کنند.

عرضه مستقیم فیروزه عجمی سبب می شود دست واسطه ها از بازار فروش این سنگ کوتاه شده، کنترل قیمت آن و تنظیم بازار فروش این سنگ در دست عرضه کنندگان مستقیم فیروزه عجمی قرار گیرد.

در این تجارت هر دو طرفه معامله به سود مطلوب دست پیدا خواهند کرد. خرید فیروزه عجمی برای خریداران عمده از طریق فروشگاه های اینترنتی نیز با کمترین هزینه صورت می گیرد.

از سویی با ورود نمونه های تقلبی این سنگ گرانبها به بازار فروش، خریداران عمده با اطمینان از اصل بودن فیروزه عجمی می توانند آن را با قیمت واقعی خریداری کنند. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما