سفارش عمده فیروزه معدنی ایرانی

فیروزه از جمله سنگ های تزئینی و زنده است که زیبایی و فواید آن نظر بسیاری را به خود جلب نموده و به وفور و در موارد مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. سفارش فیروزه ایرانی عمده اصیل و طبیعی نیز با قیمت های مناسبی انجام می شود که در اینصورت مشتری نوع، طرح، رنگ و تعداد سنگ را به دلخواه خود سفارش و خریداری خواهد نمود.

سفارش عمده فیروزه معدنی ایرانی

تاثیر فیروزه در درمان سردرد

تاثیر فیروزه در درمان سردرد سنگ فیروزه ایرانی در درمان سردرد موثر می باشد لذا کسانی که دچار میگرن هستند و از سرد دردهای روزانه رنج می برند بهتر است از این سنگ به طرق مختلف استفاده کنند. علاوه بر آن فیروزه دارای خواص بالاتری است مانند:

  •  می توان از سرمه فیروزه جهت تقویت چشم استفاده نمود، همچنین این سنگ درمان کننده باد فتق است و درد اعضا، جنون، درد ریه و … را برطرف می کند.
  • کشته فیروزه نیش مار، سم و مصمومیت ها را درمان نموده و نگین آن نیز برای آرامش قلب مفید می باشد.
  • دور کننده خوف و وحشت بوده و انسان را در برابر حوادث برق مصون می دارد، همچنین دور کننده جانوران موذی و گزنده از فرد است.
  • افزایش دهنده رزق و روزی است و محافظ زن باردار بوده و برای او مفید است، لذا تقویت کننده قلب و چشم نیز می باشد.
  • فرد را از غرق شدن، حوادث بد و … در امان نگه داشته و افسردگی، اضطراب و ناراحتی را دور نموده و آرامش بخش اعصاب می باشد.

قیمت سنگ فیروزه ایرانی بصورت عمده

قیمت سنگ فیروزه ایرانی بصورت عمده قیمت سنگ فیروزه ایرانی بصورت عمده در بازار بسته به عوامل مختلفی فرق دارد نوع و کیفیت نقش مهمی در نرخ داشته که نوع نیشابوری، آبی سیر و عجمی از نمونه های گرانتر می باشد. همچنین هر چه سنگ دارای تخلخل کم، تراکم بالا، فاقد رگه و رنگ آبی سیر و یکدست باشد ممتاز و گران خواهد بود.

سنگ فیروزه معدنی ایرانی از جمله سنگ های زنده است و در رنگ های آبی سیر، آبی مایل به سبز، سبز، سبز مایل به زرد، زرد و در رنگ های مایل به سفید عرضه می شود. همچنین دارای دو نوع عجمی بدون رگه و شجری رگه دار است که نوع عجمی یکدست و ارزشمند تر است و نوع شجری نیز در رگه های منظم و نامنظم بوده که نوع منظم ارزشمند تر است.

رگه های سنگ در رنگ های سیاه و قهوه ای است که نوع سیاه با نام عنکبوتی شناخته می شود و در مواد معدودی نیز رگه های طلایی رنگ است که از ارزش بالایی برخوردار می باشد. علاوه بر آن فیروزه در اشکال مختلفی مانند دندریتی، دانه ریز، پوششی، خوشه ای، کلرای، متخلخل، کمپاکت و فیروزه ریز وارد بازار می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما