سفارش فیروزه خاکه خالص مرغوب

فیروزه خاکه مرغوب از جمله فیروزه های استخراج شده از معادن فیروزه نیشابور می باشد این سنگ فیروزه به دلیل قیمت مناسب آن کاربرد و استفاده وسیعی در صنعت جواهر سازی و و تزئینات ظرفی مانند ظروف مسی دارد و در صنایع دستی از این مدل فیروزه استفاده فراوانی می کنند.

سفارش فیروزه خاکه خالص مرغوب

منظور از فیروزه خاکه چیست؟

منظور از فیروزه خاکه چیست؟ سنگ فیروزه خاکه از جمله فیروزه های استخراج شده از معادن فیروزه نیشابور می باشد این نوع فیروزه نسبت به فیروزه های شجری و عجمی ارزان تر می باشد، منظور از فیروزه خاکه سنگ فیروزه ای است که دارای ابعاد نامنظم و ریز می باشد و قابلیت پرداخت و تراشکاری وسیع را ندارند. فیروزه خاکه به همراه سنگ اصلی یا شکوفه همراه هستند، این سنگ همچنین از طریق انفجار دینامیت در کف معدن به دست می آید پس از انفجار در معدن رگه های نازک فیروزه موجود در معدن فرو ریخته و سپس کارگران معدن اقدام به جمع آوری این سنگ ها می کنند، فیروزه خاکه و یا فیروزه ریزه به صورت کیلویی معامله می شود و از مرغوبیت کمی نسبت به فیروزه شجر و عجمی برخوردار است.و از این سنگ برای تهیه صنایع دستی مخصوصا صنایع دستی که نیاز به فیروزه کوبی دارند از فیروزه خاکه استفاده می کنند، سنگ فیروزه خاکه همچنین به همراه سنگ شجر و عجمی نیز قابل مشاهده می باشد.این سنگ از منابع اصلی سود سهامداران می باشد زیرا دارای بازار مشتری پسند و پر سودی می باشد و کاربرد وسیع تری نسبت به سایر سنگ های فیروزه استخراج شده از معدن دارند. ترکیبات عمده این سنگ از فسفر می باشد و موجب ایجاد رنگ آبی در این سنگ شده است.

مرکز پخش سنگ فیروزه خاکه مرغوب

مرکز پخش سنگ فیروزه خاکه مرغوب سنگ فیروزه خاکه هم به طور مستقیم پس از استخراج از معدن به دست مشتری می رسد وهم پس از تولید در کارگاه های فیروزه تراشی به مشتریان عرضه می شود، زیرا همانطور که گفته شد این کانی به همراه انواع مختلف سنگ فیروزه قابل مشاهده است. شرکت هایی در زمینه فروش سنگ فیروزه خاکه فعال هستند و اقدام به فروش این سنگ به متقاضیان می کنند و این سنگ عمدتا به صورت کیلویی به فروش می رسد، و جواهر سازان و کسانی که در کار صنایع دستی هستند از طریق این شرکت های توزیع کننده اقدام به خرید می کنند، از این سنگ برای مصارف دارویی نیز استفاده می کنند، علاوه بر مراجعه مستقیم به این شرکت ها خریداران می توانند از طریق وب سایت های فروش این کالا اقدام به ثبت سفارش و خرید فیروزه خاکه در اندازه مورد نیاز بکنند. پخش سنگ فیروزه از طریق این وب سایت ها به سراسر ایران امکان پذیر است و از طریق باربری این فروشگاه ها سنگ فیروزه به دست مشتری می رسد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما