سفارش فیروزه عجمی پاک درجه یک

فیروزه عجمی پاک یک نوع فیروزه بی نظیر در دنیا است که هیچ عیبی ندارد و بسیار صاف و براق است. اعراب به فیروزه عجمی پاک توجه زیادی دارند و پاک بودن آن برای آن ها مهم است، اما در سایر کشور ها به ویژه کشور ایران نوع پاک و رگه دار بودن آن فرق چندانی ندارد. اگر به دنبال فیروزه پاک درجه یک هستید می توانید به سایت اینترنتی ما مراجعه کنید.

سفارش فیروزه عجمی پاک درجه یک

ویژگی انواع فیروزه پاک چیست؟

ویژگی انواع فیروزه پاک چیست؟ در واقع بعد از پیدا شدن فیروزه پاک، رنگ فیروزه ای پدید آمد که به یک رنگ زیبا و مدرن تبدیل شده است. یکی از مکان هایی که فیروزه را می توان بیشتر در آن یافت، شکاف سنگ ها می باشد. جنس سنگ فیروزه از فسفات آلومین می باشد و ماده ی رنگی موجود در آن از مس و آهن است.

از زمان های قدیم فیروزه پاک مورد توجه بوده است زیرا پیامبران در مورد ثواب و خواص درمانی آن سفارش کرده اند. از فیروزه پاک برای ساختن جواهراتی مانند گوشواره، انگشتر، گردنبند و … استفاده می کنند.

در این جا به ویژگی های فیروزه پاک اشاره می کنیم:

  1. از نشانه های مرغوبیت سنگ فیروزه رنگ آبی آن است یعنی هر چه آبی تر باشد مرغوب تر می باشد
  2. هرچه رگه های این فیروزه کمتر باشد کیفیت آن بیشتر است
  3. فیروزه پاک بسیار صاف و صیقلی می باشد
  4. این فیروزه دارای استحکام بالایی می باشد

برای نگهداری و افزایش طول عمر فیروزه پاک باید آن را زود به زود تمیز و واکس بزنیم، نباید آن را با مواد شوینده و الکل بشوییم، با کرم، روغن و انواع مواد آرایشی نباید تماسی داشته باشد، همچنین آن را نباید در مقابل نور خورشید قرار دهیم.

مرکز فروش فیروزه عجمی نیشابوری

مرکز فروش فیروزه عجمی نیشابوری انواع فیروزه مرغوب نیشابور شامل فیروزه عجمی، فیروزه عربی، فیروزه توفال، فیروزه سفید رنگ و فیروزه توفال نیم رنگ تقسیم بندی می شوند. برای تشخیص فیروزه عجمی درجه یک باید فردی حرفه ای در این زمینه باشد تا خریدی مطمئن داشته باشید. 

در مرکز فروش فیروزه نیشابوری این محصول در قیمت های بسیار بالا به کشور های عربی صادر می شود؛ همچنین این فیروزه به کشور های دیگری مانند ترکیه، چین، افغانستان، ایتالیا و … صادر می شود.

قیمت فیروزه عجمی نیشابوری در فروشگاه ها به مواردی از جمله: اصل و غیر اصل بودن فیروزه، نحوه بسته بندی آن و نوع تراش کاری فیروزه بستگی دارد. معدن این فیروزه را می توان در نیشابور، کرمان، دامغان و … مشاهده کرد اما مهم ترین مرکز خرید فیروزه معروف به فیروزه عجمی نیشابور می باشد.

همچنین شما می توانید در مرکز فروش فیروزه عجمی نیشابور که از طریق سایت های اینترنتی در این زمینه فعالیت دارند از قیمت به روز فیروزه آگاه شوید و محصولی باکیفیت و قیمت مناسب را خریداری نمایید.

1

  1. سلام خسته نباشید فیروزه عجمی پاک درجه یک یک انگشتر بی عیب است که صاف و براق است که خاص پسند های خودش را دارد

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما