صادرات انواع سنگ فیروزه عجمی

مرکز فروش سنگ فیروزه عجمی در کشورهای عربی  را می توان پربازدیدترین  مرکز خرید در این کشورها نامید. زیرا اعراب توجه ویژه ای به سنگ فیروزه نیشابور و به ویژه سنگ عجمی  دارند.صادرات سنگ فیروزه ای عجمی  به کشورهای عربی بیشترین درصد صادرات این مواد معدنی را دارد و این کشورهای عربی از مهمترین مشتریان این نوع از  سنگ فیروزه هستند.

برای خرید این سنگ گرانبها با شماره های تماس موجود در سایت در ارتباط باشد.

صادرات انواع سنگ فیروزه عجمی

مشخصات انواع سنگ فیروزه عجمی

مشخصات انواع سنگ فیروزه عجمی فیروزه از ارزش بالایی برخوردار است.در ایران سنگ فیروزه  عجمی طرفداران بسیار  زیادی دارد. اما  سنگ های فیروزه خام برای فروش از ارزش و  قیمت پایینتری برخوردار است.

در تولید سنگ فیروزه علت اینکه رنگ آن آبی شده است به علت وجود مس است.سنگ فیروزه یک سنگ زنده است یعنی چون میگویند در آن آب وجود دارد این موضوع باعث می شود این گفته شود.مواد شیمیایی چربی ها و اسیدها می توانند به فیروزه آسیب برسانند. این به آن  معنی است که فیروزه در واکنش به روغن و مواد شیمیایی واکنش نشان می دهد و تغییر رنگ می دهد.

سنگهای فیروزه ای نیشابور  در دو نوع عجمی و شجری پیدا  می شوند. فیروزه عجمی نیشابوربکر و  بسیار تمیز و معمولاً گرانتر از سنگهای فیروزه دیگر  است. فیروزه  هر چه آبی تر باشد ، قیمت آن بالاتر است. فیروزه عجمی نیشابور یکی از کمیاب ترین   سنگهای فیروزه در جهان است و شاید یکی از دلایل گرانی آن همین باشد. آنچه در مورد این سنگ جالب است این است که تاج معروف ناپلئون بناپارت که به ملکه خود هدیه داده است به سنگ فیروزه عجمی نیشابور مزین شده است.
برای خرید این محصول نیاز به دقت فراوان  است و اگر خریداری بی تجربه باشد ممکن سنگ فیروزه تقلبی را بجای اصل به او بفروشند پس با کارشناسان ما تماس بگیرید تا شما را بهتر راهنمایی کنند.

قیمت تولید سنگ فیروزه عجمی

قیمت تولید سنگ فیروزه عجمی قیمت سنگ  فیروزه به طور معمول در بین  1 دلار تا 10 دلار به فروش میرسد که بستگی به کیفیت سنگ دارد و از 0.05 دلار تا 1000 دلار در هر وزن متغیر است.مهمترین انواع فیروزه نیشابور فیروزه عجمی و فیروزه شجری است.در بیشتر موارد فیروزه ای عجمی بسیار گرانتر از فیروزه  شجری است. زیرا فیروزه عجمی کمیاب است و هیچ گونه ناخالصی در این  سنگ گرانبها وجود ندارد.برای خرید این محصول میتوانید با ما تماس بگیرید تا شما را بهتر راهنمایی کنند.

سنگ فیروزه  عجمی قیمت دقیقی ندارد.قیمت سنگ فیروزه عجمی به کیفیت ،اندازه و رنگ ،میزان خرید و مبلغی که فروشنده برای خرید  فیروزه عجمی خام پرداخت می کند بستگی دارد.

1

  1. سلام خسته نباشید سنگ فیروزه عجمی بسیار زیبا است و به دلیل اینکه جنس تقلبی ازش زیاد است من از سایت شما خریداری کردم و بسیار راضی بودم ممنونم

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما