صادرات انواع فیروزه اصل نیشابور

یکی از سنگ های معدنی زینتی که بسیار زیبا و ارزشمند است سنگ فیروزه می باشد. که طرفداران خاص خود را دارد. سنگ فیروزه اصل در معادن شهر نیشابور وجود دارد، که بهترین نوع فیروزه جهان در این شهر تاریخی و گردشگری می باشد. امروزه کاربرد بیشتر این محصول در زیورآلات وجود دارد، مخصوصا در صنعت طلا و نقره سازی، برای ساختن گردنبند، گوشواره، دستبند، انگشتر زنانه و مردانه و…

صادرات انواع فیروزه اصل نیشابور

مهمترین مشخصه فیروزه اصل

مهمترین مشخصه فیروزه اصل مهم‌ترین مشخصه فیروزه اصل رنگ آن می باشد. باید رنگ این سنگ زینتی آبی روشن و یا سبز روشن باشد، همچنین از نشانه های مرغوبیت این محصول سطح صیقلی بودن آن می باشد. قیمت فیروزه بستگی به اندازه، وزن، اصالت و رنگ و لعاب آن دارد.

یکی از راه های تشخیص فیروزه اصل از تقلبی آن، این است که اگر در مقابل نور خورشید قرار دهیم اگر سنگ تغییر رنگ بدهد، تیره و یا کدر بشود، دیگر اصل نمی باشد.

این سنگ گرانبها علاوه بر جنبه زینتی و زیبایی، جنبه درمانی نیز دارد، البته اگر زنده و اصل باشد. بعضی ها این سنگ را برای رفع درد و بلا، آسان شدن کارهای دشوارشان، دوستی و آشتی، آرامش و خوش شانسی نگه می دارند.

قیمت تولیدی فیروزه اصل نیشابور

قیمت تولیدی فیروزه اصل نیشابور در قیمت تولیدی فیروزه اصل نیشابور، علاوه بر رنگ ، وزن ، اصالت و سطح صیقلی آن، به نوع و نحوه برش و تراش این محصول بسیار دقت و اهمیت می دهند. همچنین قیمت صادرات این سنگ های زینتی امروزه به دلیل تورم و نوسان بیش از حد قیمت دلار در بازار جهانی، یکسان نیست و باید از سایت‌های معتبر و مجاز مربوطه، پیگیری کرد.

مورد مهم دیگر که باید به آن اهمیت زیادی داد این است که مانند دیگر محصولات صادراتی موجود در کشور، توجه به کیفیت بسته بندی آن هم از لحاظ زیبایی وهم از لحاظ استحکامش می باشد، زیرا با توجه به ماهیت زینتی آن باید، ظاهری شایسته، که ارزش وجه هدیه ای آن را بالا ببرد باشد. بنابراین صادرکنندگان بایستی این موضوع را علاوه بر، کیفیت اصلی محصول، مورد اهمیت ويژه قرار دهند.

برای تهیه این سنگ زیبا، می توان به دو شکل اقدام کرد، خرید حضوری از طلا و جواهر فروشی ها، مخصوصا از نیشابور و نیز بازار های مشهد که هم به صورت عمده و هم جزئی می فروشند ، همچنین به صورت غیر حضوری و یا اینترنتی از سایت‌های مطمئن.

این سایت های موجود در فضای اینترنتی، مانند تلگرام و… با نشان دادن عکس هایی از محصول مورد نظر، از همه جوانب، اعتماد مشتری را جلب و به رضایت  تبدیل می کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما