صادرات انواع فیروزه عجمی زیبا

سنگ فیروزه و کاربرد های فیروزه از دیرباز برای همه ما موردتوجه است. و بسیاری از ما سنگ فیروزه را بخاطر زیبایی اش می شناسیم. اما ما سعی داریم تا در این مطلب شما را با ویژگی ها و مطالبی آشنا کنیم که باعث شده است تا سنگ فیروزه عجمی زیبا نه تنها در داخل کشور بلکه به عنوان سنگ صادراتی به سایر کشور ها نیز صادر شود و ارز آوری داشته باشد.

صادرات انواع فیروزه عجمی زیبا

ویژگی ظاهری فیروزه عجمی زیبا

ویژگی ظاهری فیروزه عجمی زیبا یکی از آشنا ترین ویژگی های سنگ فیروزه که همه ما به آن توجه داریم ویژگی ظاهری  و کاربرد زیبایی و تزیینی آن است.
از همان زمان های قدیم ظاهر سنگ فیروزه بسیار مورد توجه قرار می گرفته است و در بسیاری از اشیا از جمله انگشتر های زیبا، گردنبند ها، ظروف تزیینی و… کاربرد آن را دیده ایم.
یکی از سنگ های فیروزه مرغوب، فیروزه عجمی است که بخاطر زیبایی اش آن را به وفور در کاربرد های تزیینی مشاهده می کنیم. اما اگر بخواهیم به بخشی از این ویژگی ها اشاره کنیم می توان به موارد زیر را اشاره کرد:

  • رنگ فیروزه از طیف آبی آسمانی تا سبز متغیر است. اگر میزان مس در آن زیاد باشد فیروزه بیشتر متمایل به آبی است. و اگر میزان عنصر روی در آن زیاد باشد رنگش به سبز می زند.
  • در آن رگه هایی موی مانند دیده می شود که بخاطر حضور عنصر مس در این سنگ ها است.
  • از دیگر ویژگی های فیروزه زیبا شفافیت و درخشانی آن است. هرچه فیروزه اصل تر باشد درخشش و جذابیتش بیشتر است.
  • سنگ های فیروزه آبی بیشتر در گردنبند ها و انگشتر های زیبا استفاده می شود و همراه داشتن این انگشتر ها به شما حس نشاط و شادابی می بخشد.

مراکز فروش فیروزه عجمی زیبا

مراکز فروش فیروزه عجمی زیبا فیروزه سنگی زیبا و جذاب است که اگر تا به حال به آن نگاه کرده باشید به احتمال قوی حس خوشایندی به شما دست داده است. و این حس خوشایند به ویژگی نشاط بخشی این سنگ ها برمی گردد. البته این تنها یکی از خواص و ویژگی های بینظیر این سنگ گران قیمت و باارزش است. اما وجود چندین ویژگی دیگر در این سنگ ها باعث شده است تا فروش فیروزه بسیار مورد توجه قرار گیرد.
ویژگی فیروزه اصل باعث شده است تا نه تنها فروشندگان سنگ های قیمتی در داخل کشور به فروش این سنگ به طور گسترده بپردازند، بلکه افراد زیادی به سود آوری از راه صادرات این سنگ نیز اندیشیده اند. مراکز فروش فیروزه عجمی سعی کرده است تا با عرضه فیروزه اصل رضایت هرچه بیشتر مشتریان خود را کسب کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما