صادرات انواع فیروزه عجمی پاک

از جمله سنگ های زینتی و گرانبها سنگ فیروزه عجمی پاک است که طرفداران زیادی در سراسر دنیا به خود جذب کرده است.این سنگ زیبا از لحاظ رنگ، نقش و کیفیت، برتری نسبتا بالاتری نسبت به سنگ فیروزه شجری دارد. فقط در ایران سنگ فیروزه عجمی وجود دارد و کشورهای عربی علاقه زیادی به سنگ فیروزه عجمی دارند. به همین دلیل صادرات این سنگ از حاشیه سود بالایی برخوردار است.

صادرات انواع فیروزه عجمی پاک

آشنایی با کیفیت فیروزه عجمی پاک

آشنایی با کیفیت فیروزه عجمی پاک

انواع سنگ فیروزه

سنگ فیروزه قبل از تراشیدن در معدن دارای شکل ها و انواع مختلفی است که  هر کدام از این سنگها اسامی مختلفی دارند، مثلاً سنگ فیروزه عجمی پاک نیم رنگ، سنگ فیروزه ای عربی، سنگ فیروزه شکوفه، سنگ فیروزه شجری، سنگ فیروزه توفال، سنگ فیروزه چغاله و غیره است که هر کدام از این سنگ ها دارای کیفیت و رنگ متفاوتی هستند و مشتریان مخصوص به خود را دارند.

کیفیت فیروزه عجمی پاک

سنگ فیروزه عجمی قبل از تراشیدن به رنگ آبی تیره است و شکل ظاهری گرد و درشتی دارد و از لحاظ قیمت و کیفیت گرانترین نوع فیروزه است که حتی کوچک‌ترین سنگ فیروزه عجمی در کشوری مثل آمریکا تا چندین هزار دلار هم به فروش می رسد. فروش فیروزه عجمی در بین کشورهای عربی محبوبیت بسیاری دارد فیروزه عجمی فقط در ایران وجود دارد و فروش فیروزه در کشورهای عربی از حاشیه سود بالایی برخوردار است.

مراقبت از فیروزه نگینی

از جمله مسائلی که باید برای نگهداری نگین فیروزه رعایت کنیم به شرح زیر می باشد.

  1. نگین فیروزه نباید در تماس مستقیم با مواد آرایشی کرم و حتی مواد چرب قرار بگیرد. زیرا باعث تغییر رنگ آن از فیروزه ای به آبی شود.
  2. در هنگام شستشو و استفاده از مواد شوینده حتماً باید انگشتر نگین فیروزه خود را از انگشت خارج کنیم.
  3. نگین فیروزه نباید در مقابل نور شدید آفتاب و یا حرارت بالا قرار بگیرد..

از جمله مواد پاک کننده فیروزه نگینی می توانیم به آب، خاک، و یا حتی نمک، اشاره کنیم برای این کار کافیست فیروزه نگینی خود را برای چند ساعت داخل آب، خاک، و یا نمک قرار دهیم، و حتی می توانیم آن را روی حرارت بسیار کم قرار دهیم تا ناخالصی های سنگ از بین برود و دوباره شفاف و بسیار زیبا جلوه نماید.


مراکز فروش فیروزه عجمی پاک زیورآلات

مراکز فروش فیروزه عجمی پاک زیورآلات

امروزه مراکز فروش فیروزه عجمی پاک از رونق بسیار خوبی برخوردار است و این سنگ گرانبها دارای ارزآوری بسیار زیاد و حاشیه سود بالایی نسبت به سنگ های فیروزه دیگر است از سنگ فیروزه عجمی پاک برای ساخت زیورالات بسیار شیک زنانه و مردانه استفاده می‌شود و می‌توان این سنگها را در گردنبند گوشواره دستبند استفاده کرد.

شرکت تجاری ما با همکاری جمعی از کارشناسان مجرب دارای مراکز فروش معتبر بسیار  زیادی می باشد و شما عزیزان میتواند با خیالی آسوده سفارشات خود را به مجموعه ما بسپارید تا در اسرع وقت بهترین محصول رو با قیمتی عالی و بینظیر تحویل بگیرید. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما