صادرات بهترین سنگ فیروزه زنده

سنگ فیروزه از جمله سنگ های زنده و آذرین است که از ترکیبات مس، کروم، آهن، آلومینیوم و … تشکیل شده و دارای جلوه ای زیبا و فواید زیادی است. صادرات آن نیز در انواع نمونه های اصیل و طبیعی صورت می گیرد که طرح ها و نمونه های مختلفی را به خود اختصاص داده است و در بازارهای خارجی نیز از محبوبیت بالایی برخوردار می باشد.

صادرات بهترین سنگ فیروزه زنده

نقش سنگ فیروزه در ساخت زیورآلات

نقش سنگ فیروزه در ساخت زیورآلات سنگ فیروزه اصل در ساخت زیور آلات بسیار رایج می باشد و از آن در نگین انگشتر، دستبند، گردنبند و … استفاده می شود چون علاوه بر زیبایی منحصر به فردی که دارد فواید زیادی نیز برای استفاده کننده داشته است. همچنین زیور آلات طلا و نقره و … از جمله آنهایی هستند که با فیروزه مزین شده اند.

علاوه بر زیور آلات این سنگ ارزشمند و زنده در ساخت انواع اشیاء در هنرهای دستی نیز مورد استفاده قرار می گیرد مانند تابلوها و ظروف مسی که در آنها قطعات ریز فیروزه به عنوان تزئینات بکار رفته است. این سنگ دارای رنگ های آبی، سبز و زرد بوده و دارای انواع نمونه های رگه دار و بدون رگه است که از محبوبیت بالایی برخوردار می باشد.

سنگ فیروزه یکی از انواع سنگ های آذرین و زنده است که به شکل قلوه و در صخره ها در مناطق خشک یافت می شود و به دلیل وجود ناخالصی ها دارای رنگ های مختلفی است. لذا نوع خالص آن به دلیل وجود مس دارای رنگ آبی آسمانی بوده و در صورت فاقد رگه بودن ارزش بیشتری دارد و وجود کروم در آن عامل ایجاد رنگ سبز و وجود آهن نیز باعث تشکیل رنگ زرد می باشد.

مرکز تولید انواع سنگ فیروزه اصل

مرکز تولید انواع سنگ فیروزه اصل مرکز تولید انواع سنگ فیروزه اصل در کار فرآوری این محصول بوده و سنگ خام آن را از معادن خریداری و به فرآوری آنها در اشکال مختلف می پردازد و مستقیم و عمده آن را وارد بازارهای سراسری می نماید.

سنگ فیروزه از انواع سنگ های متخلخل است که هر چه تخلخل و ناخالصی یا رگه در آن کمتر باشد و دارای تراکم بیشتری نیز باشد از نمونه های درجه یک و گرانتر خواهد بود. در ایران نیز نیشابور، کرمان و دامغان بیشترین معادن این سنگ را به خود اختصاص داده که نمونه های نیشابوری آبی است و ارزش بالایی در کل جهان دارد.

سنگ فیروزه زنده در دو نوع عجمی بدون رگه و شجری رگه دار وارد بازار می شود که هر کدام طیف های رنگی آبی و سبز و زرد را داشته است. نوعی که دارای رگه طلایی است کمیاب بوده و ارزش بالایی دارد و از نوع رگه سیاه نیز با نام فیروزه عنکبوتی یاد می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما