صادرات سنگ فیروزه اصل زنده

صادرات سنگ فیروزه اصل زنده با قیمتی بسیار مناسب باعث شده است که فروش این محصول افزایش دو برابر داشته باشد سنگ فیروزه از قیمت بالاتری به نسبت دیگر سنگهای فیروزه دارد سنگ فیروزه انواع بسیار مختلفی دارد و شما باید در هنگام خرید دقت بسیار زیادی داشته باشید تا بتوانید فیروزه اصل را بشناسید. 

صادرات سنگ فیروزه اصل زنده

چگونه فیروزه اصل را بشناسیم؟

چگونه فیروزه اصل را بشناسیم؟ راه تشخیص فیروزه اصل را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم تا در هنگام خرید بتوانید آن را به راحتی تشخیص دهید. فیروزه اصل را می توانید بعد از خرید در زیر نور آفتاب قرار دهید اگر رنگ آن تغییر کرد و کمرنگ شد مشخص می‌شود که این فیروزه تقلبی می باشد.

البته این نکته قابل اهمیت است که سنگ فیروزه اصل زنده دارای شناسنامه می باشد که تشخیص را برای شما عزیزان راحت می کند. 

برای مشخص شدن فیروزه اصل می توانید آن را در ماده ای که مخصوص فیروزه است آغشته کنید ۵ دقیقه صبر کنید اگر رنگ فیروزه شما تغییر کرد مشخص می‌شود که این نگین تقلبی است است و در هنگام آغشته کردن به مواد نباید رنگ‌فیروزه شما تغییر کند.

بازار خرید فیروزه معدنی

بازار خرید فیروزه معدنی بازار خرید فیروزه معدنی بسیار پر رونق بوده است زیرا افراد زیادی این سنگ گرانبها را خریداری می‌کنند به دلیل اینکه بیشتر از پزشکان توصیه می کنند سنگ فیروزه معدنی برای درمان بسیاری از بیماری‌ها مانند رنگ درمانی آلزایمر و آرامش بسیار مفید است به همین دلیل توصیه می شود که افراد سن بالا حتماً از این سنگ گران بها استفاده کنند.

آشنایی با انواع فیروزه عجمی کمک می کند تا شما این سنگ را بیشتر بشناسید و در هنگام خرید دچار مشکل نشوید سنگ فیروزه انواع بسیار مختلفی دارد که فیروزه عجمی یکی از انواع آن است و همینطور سنگ فیروزه عجمی هم انواع مختلفی دارد که از رنگ سبز تا آبی موجود است این سنگ خواص بسیار زیادی دارد و باید در هنگام استفاده آن به نکات کلیدی توجه کنید تا بتوانید آن را در مدت زمان طولانی مورد استفاده قرار دهید زیرا سنگ فیروزه یک سنگ گرانبها می باشد و نگهداری آن اندکی سخت است زیرا باید در زمان استفاده باشید تا با مواد شیمیایی در تماس باشند. 

انواع بسیار متنوعی دارد که در این نوع سنگ در آن رگه ش وجود ندارد و بیشتر از معادن کرمان استخراج می شود. فیروزه عجمی خالص یکی از گرانبهاترین سنگ های موجود در کشور ما است که خواص بسیار زیادی برای بدن انسان دارد برای درمان بسیاری از بیماری ها مفید است.

پخش فیروزه فاخر عجمی خالص

پخش فیروزه فاخر عجمی خالص با قیمت بسیار مناسب و ارزان شده است افراد زیادی از این سنگ محبوب خریداری کنند این سنگ خواص بسیار زیادی برای بدن انسان دارد به همین دلیل توصیه می شود که از این سنگ گرانبها برای زیورآلات خود مانند گوشواره انگشتر با گردنی استفاده کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما