صادرات سنگ فیروزه سبز اصل

چند سالی می شود که صادرات سنگ فیروزه سبز اصل از ایران به کشورهای مختلف دنیا در برش های متنوع صورت می گیرد. با توجه به استقبال بی نظیر مردم در سراسر جهان از این اجناس هر ساله میزان صادرات این کالاها به صورت عمده و تک با قیمت های متنوع بیشتر می شود. این امر موجب شده تا حجم بالایی از این ملزومات در کشورمان تولید گردد.

صادرات سنگ فیروزه سبز اصل

معرفی منابع سنگ فیروزه در جهان

معرفی منابع سنگ فیروزه در جهان سنگ فیروزه یکی از زیباترین سنگهایی است که در طبیعت یافت می شود. مرغوبیت بالا و شکل ظاهری منحصر به فرد این محصول موجب شده تا از آن در صنایع مختلف از جمله: جواهر سازی و غیره استفاده می شود.

این نمونه بیشتر در معادن مناطق گرم و خشک پیدا می گردد. امروزه منابع سنگ فیروزه در جهان به قدری زیاد شده است که می توان انواع آن را به سهولت با قیمتی مناسب خریداری کرد. برای آشنایی بیشتر با منبع این محصول در زیر به معرفی تعدادی از این منابع معروف در دنیا می پردازیم:

  • معدن فیروزه نیشابور: از قدیمی ترین منابعی است که این سنگ از آنجا استخراج می گردد. نمونه های پیدا شده در این منطقه یکی از باکیفیت ترین نوع این اقلام می باشد که در سراسر جهان طرفدار زیادی دارد. تنوع مدل در این منطقه بسیار بیشتر از سایر مکان های دیگر است.
  • آریزونای آمریکا: یکی از بزرگترین منبع این محصولات به شمار می رود که حجم بالایی از این نمونه ها را در طیف رنگ بندی گوناگون به بازار جهانی ارسال می کند.
  • لوس سر لیوس مکزیک: فیروزه های یافت شده در این منطقه از درخشندگی و شفافیت بسیار بالایی برخوردار هستند. این امر موجب شده تا ملزومات استخراجی در این کشور بسیار حیرت انگیز باشند. سنگهای استخراج شده در این محل دارای رگه هایی خاکستری رنگ می باشند که باعث شده تا زیبایی آن دو برابر شود.

بازار خرید سنگ فیروزه سبز اصل

بازار خرید سنگ فیروزه سبز اصل این روزها بازار خرید سنگ فیروزه سبز اصل در ایران و برخی از کشورهای مختلف دنیا از رونق بالایی برخوردار است. به همین خاطر می توان این ملزومات را در مدل های مختلف با نرخی مطلوب خریداری کرد. زیرا با داغ شدن بازار خرید و فروش این کالاها در کشور سالیانه حجم بالایی از این اقلام در کشورمان تولید خواهد شد.

در بعضی از کلانشهرها به قدری تقاضا برای این اجناس اصل بسیار زیاد است که این کالاها به صورت عمده با درجه کیفی بالا خرید و فروش می گردند. جالب است بدانید که در فضای مجازی هم بازار خرید این محصولات رونق خوبی گرفته است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما