صادرات سنگ فیروزه ی نیشابور

سنگ فیروزه ی نیشابور در دسته بهترین و با کیفیت ترین نمونه های این محصول است که به صورت گسترده در کشور تولید می شود. معادن تولید سنگ فیروزه در شهر نیشابور این محصولات را به صورت کلی به بازار عرضه می کنند. این امر باعث شده تا صادرات این کالا به دیگر کشور های جهان آغاز شود. صادرات این کالا به شیوه عمده انجام می شود.

صادرات سنگ فیروزه ی نیشابور

آشنایی با انواع سنگ فیروزه

آشنایی با انواع سنگ فیروزه سنگ فیروزه یکی از پرطرفدار ترین انواع سنگ قیمتی در ایران است که دارای رنگ های آبی روشن و تیره می باشد. این محصول در دسته سنگ های آذرین قرار می گیرد و میزان سختی آن 5 تا 6 می باشد.

این محصولات به دلیل وجود اسید های آب زیرزمینی ایجاد می شوند و دارای ارزش بسیار زیادی هستند. سنگ های فیروزه را می توان با توجه به فاکتور های مختلفی طبقه بندی کرد که از این موارد می توانیم به رنگ و شکل ظاهری این کالا اشاره کنیم.

با توجه به رنگ این محصول را می توان به سنگ های فیروزه آبی روشن و آبی تیره طبقه بندی نمود. هرچه رنگ این محصول تیره تر باشد از ارزش بیشتری برخوردار است. با توجه به شکل ظاهری این کالا به دو نوع سنگ های شجری و عجمی تقسیم بندی می شود.

سنگ های شجر فیروزه به سنگ هایی گفته می شود که بر روی آنها رگه های مختلفی وجود دارد. سنگ های عجم آن در واقع سنگ هایی هستند که بر روی آنها هیچ نوع رگه و شکستگی وجود ندارد.

از هر یک از مدل های این محصول می توان برای تولید انواع انگشتر مردانه و زنانه استفاده کرد. استفاده از این کالا در جواهر سازی موجب تولید هرچه بیشتر انواع سنگ های فیروزه خواهد شد.

پخش مستقیم سنگ فیروزه ی نیشابور

پخش مستقیم سنگ فیروزه ی نیشابور پخش سنگ فیروزه زنده نیشابور در بازار های داخلی به صورت مستقیم انجام می شود. پخش مستقیم این کالا مزیت های بسیار زیادی را برای افراد ایجاد خواهد کرد که از این مزایا می توانیم به ایجاد ثبات در اقتصاد کشور اشاره کنیم. این روش قیمت سنگ های فیروزه را به قیمت تولید نزدیک می کند که این موضوع تاثیر بسیار زیادی بر ثبات نرخ تمام شده این کالا خواهد داشت.

این سایت بزرگترین و معتبر ترین واحد پخش کننده سنگ های نیشابور اصل و مرغوب در کشور است که این محصولات را با کیفیت تضمین شده و قیمت مناسب به دست مشتریان گرامی و محترم می رساند. سنگ های عرضه شده در این مجموعه دارای مدل ها و طرح های متعددی هستند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما