عرضه سنگ فیروزه نیشابور اصل

یکی از سنگ های پر طرفدار در بین ما ایرانیان، سنگ فیروزه است این سنگ در رنگ های آبی تیره، روشن و یا سبز یافت می شود در میان سنگ های فیروزه استخراج شده در جهان، فیروزه نیشابوری با ارزش ترین نوع فیروزه در جهان است آن هم به دلیل تنوع بسیار بالا در کیفیت، رنگ و شکل آن می باشد. 

این فیروزه به دلیل گران قیمت بودن، عرضه کمتری دارد.مراکز عرضه سنگ فیروزه نیشابور اصل معمولا به صورت مستقیم و بدون واسطه، این سنگ را عرضه می کنند.

عرضه سنگ فیروزه نیشابور اصل

ویژگی سنگ فیروزه نیشابور اصل

ویژگی سنگ فیروزه نیشابور اصل

سنگ فیروزه تقریبا در تمام نقاط استخراج می شود اما فیروزه ای که از معادن ایران به خصوص شهر نیشابور استخراج می شود از ارزش بالاتری برخوردار است از میان تمام فیروزه ها، فیروزه نیشابور ارزش بیشتری دارد و جزء منابع تجاری مهم شناخته می شود. 

در زیر به بررسی ویژگی های سنگ فیروزه نیشابور اصل می پردازیم. 

  • اولین ویژگی سنگ فیروزه نیشابور، ظاهر آن است که آن را از سایر فیروزه های موجود در جهان متمایز می کند. یکی از ویژگی فیروزه نیشابور اصل این است که رگه های روی آن نیز به شکل ترک های درشت که رنگی تیره دارند می باشد.
  • دومین ویژگی، استحکام و مقاومت بالای سنگ فیروزه است، فیروزه ای که در معادن نیشابور استخراج می شود از لحاظ استقامت و استحکام قابل مقایسه با هیچ فیروزه ای در هیچ جای دنیا نیست. قدرت و درجه سختی بسیاری بالای فیروزه نیشابور اصل مثال زدنی است. بنابراین می تواند به راحتی روی شیشه خراش ایجاد کند و آن را ببرد. 
  • یکی دیگر از ویژگی های فیروزه نیشابور، ظاهر آن است. ظاهر این فیروزه کاملا صاف و یکدست آبی نزدیک به تیره و سبز می باشد که روی سطح آن ها هیچ رگه و شکستی دیده نمی شود، این نوع فیروزه که اعراب به آن عجمی می گویند تنها در ایران استخراج می شود و در کل جهان از محبوبیت و فروش بالایی برخوردار است. 
  • ویژگی دیگر سنگ فیروزه اصل نیشابور، رنگ آن است، رنگ فیروزه آن به طور معمول کمی مات می باشد. فیروزه مرغوب آن می باشد که رنگ آبی آسمانی است.

فروش عمده سنگ فیروزه نیشابور اصل

فروش عمده سنگ فیروزه نیشابور اصل فیروزه نیشابور اصل در مقایسه با سایر فیروزه های جهان، از کیفیت و ارزش خرید بالاتری برخوردار است به همین از فروش بسیار بالایی در سراسر جهان برخوردار است و استقبال فراوانی از سنگ فیروزه نیشابور ایران می شود.

فیروزه اصل نیشابور یکی از محبوب ترین و با کیفیت ترین سنگ از انواع سنگ فیروزه می باشد. 

فروش فیروزه اصل نیشابور به طور عمده و آنلاین انجام می شود. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما