عرضه مستقیم سنگ فیروزه ی نیشابور

سنگ فیروزه ی نیشابور یکی از بهترین و باکیفیت ترین سنگ های موجود در کشور بوده که به علت کیفیت خوبی که دارند به بسیار کشور ها نیز صادر می شوند. سنگ فیروزه ی معدنی نوعی سنگ فیروزه کمیاب به شمار می رود که معمولا به سختی به دست می آید. در ادامه در مورد عرضه فیروزه ی نیشابور صحبت خواهیم کرد.عرضه مستقیم سنگ فیروزه ی نیشابور

فیروزه ی نیشابور چه ویژگی هایی دارد؟

فیروزه ی نیشابور چه ویژگی هایی دارد؟ در کشور عزیزمان یکی از سنگ های قیمتی که به فراوانی وجود داشته و از آن برای ساختن جواهرات مختلف استفاده می شود، سنگ فیروزه نام دارد. این سنگ به رنگ آبی بوده و در معدن تعدادی از شهر های خاص در کشور استخراج می شود. یکی از این شهره ها شهر نیشابور نام دارد و به همین دلیل به سنگ فیروزه آن نیز فیروزه نیشابور گفته می شود.

اما باید توجه داشته باشید که فیروزه نیشابور دارای ویژگی های خاصی می باشد که تعدادی از آن ها به شرح زیر می باشند:

  • فیروزه نیشابور دارای رنگ آبی شفاف می باشد که به راحتی از سایر رنگ های مصنوعی قابل تشخیص می باشد
  • این نوع سنگ فیروزه با گذر زمان هیچ گونه تغییر رنگی نخواهد داد
  • وزن آن ها نسبت به فیروزه غیر اصل سنگین تر می باشد
  • فیروزه نیشابور برخلاف فیروزه کرمان گاهی داری بخش کوچکی از رنگ سفید می باشد
  • این نوع سنگ قیمتی در صورت استفاده دارای برخی خواص پزشکی نیز می باشد

این نکته نیز شایان ذکر است که این سنگ تنها برای استفاده در جواهرات مختلف نبوده و بلکه از آن برای مواردی چون تسبیح نیز استفاده می شود.

مرکز خرید سنگ فیروزه ی معدنی

مرکز خرید سنگ فیروزه ی معدنی امروزه با پیشرفت تکنولوژی و همچنین رونق گرفتن سایت های مختلف، اکثر خریداران به دنبال این می باشند که کالا های مورد نیاز خود را از طریق این وب سایت ها تهیه نمایند. با ما همراه باشید تا مزیت های خرید از این وب سایت ها را برای شما عزیزان بیان کنیم.

همانطور که بیان شد امروزه می توان برای خرید انواع سنگ های قیمتی، از جمله سنگ فیروزه معدنی از طریق وب سایت های مختلف و معتبر اقدام نمود. یکی از مزایا خرید از این وب سایت ها این مسئله می باشد که خریداران نیاز به صرف وقت و هزینه بسیار برای مراجعه حضوری جهت تهیه سنگ مورد نداشته و می توانند تنها در منزل خود اقدام به خرید کرده و سنگ فیروزه معدنی مورد نظر خود را تهیه نمایند.

مزیت دیگر خرید سنگ فیروزه از این وب سایت ها، قیمت های بسیار مناسب آن ها می باشد که علت آن حذف واسطه های گوناگون فروش بوده که باعث کاهش قیمت ها بصورت چشم گیری می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما