عرضه مستقیم فیروزه طبیعی ایرانی

یکی از سنگ های  آذرین که قدمت بسیار زیادی دارد و از اولین سنگ هایی است که به دست انسان استخراج شده که بر اثر فوران آتشفشان تولید می شود و رنگ بسیار زیبایی دارد سنگ فیروزه است که در تمامی نقاط جهان یافت می شود اما بهترین سنگ فیروزه در نیشابور ایران استخراج می شود که شهرت جهانی دارد.

سنگ فیروزه ایرانی در جهان حرف اول را می زند، شهرهایی همچون دامغان و کرمان و نیشابور معادن استخراج سنگ فیروزه در ایران هستند که در میان این شهرها سنگ فیروزه نیشابور با ارزش ترین و گرانبهاترین نوع سنگ فیروزه در جهان است. 

عرضه مستقیم فیروزه طبیعی ایرانی

محاسبه قیمت فیروزه به چه صورت است؟

محاسبه قیمت فیروزه به چه صورت است؟ اگر در این فرایند مس سولفات بیشتری وجود داشته باشد سنگ فیروزه ای به رنگ سبز خواهیم داشت و اگر آهن بیشتری در این فرایند وجود داشته باشد سنگ فیروزه آبی بدست می آید  و اگر آلومینیوم بیشتری وجود داشته باشد سنگ فیروزه ای به رنگ آبی مایل به سفید تشکیل می شود و اگر سولفات مس و آب بیشتری وجود داشته باشد سنگ فیروزه عجمی را خواهیم داشت که بدون هیچ گونه رگه ای بر روی سنگ است و مانند مروارید می درخشد.

سنگ فیروزه ایرانی یکی از زیباترین و با کیفیت ترین سنگ فیروزه در جهان است که فیروزه نیشابور گرانترین فیروزه در جهان است و همچنین قیمت فیروزه عجمی بسیار زیاد است و فیروزه هایی که دارای رگه های طلایی هستند از قیمت بالایی برخوردار هستند.

سنگ فیروزه در برابر مواد شیمیایی و آب جوش و عطر و ادکلن و نور خورشید فورا رنگ عوض میکند و به سنگ فیروزه مرده تبدیل می شود و رنگ زیبای خود را از دست می‌دهد  پس در نگهداری آن  بسیار دقت کنید.

مسلما قیمت انواع فیروزه با توجه به نوع و کیفیت و رنگ آن متفاوت است و گران ترین سنگ فیروزه را میتوان سنگ فیروزه نیشابور نام برد که از رنگ بسیار زیبایی برخوردار است و بعد از آن فیروزه دامغان و کرمان مورد محاسبه قرار می گیرند و هر یک از این سنگ ها ویژگی های خاص خود را دارند که باعث می شود قیمت آنها پایین و بالا شود .

بازار فروش سنگ فیروزه اصل ایرانی

بازار فروش سنگ فیروزه اصل ایرانی سنگ فیروزه ایرانی به دلیل رنگ منحصر به فردی که دارد  در سراسر جهان تقاضای بسیار زیادی دارد همچنین از سنگ فیروزه برای درمان بسیاری از بیماری ها استفاده می شود و به سنگ معنوی مشهور است.

فروش سنگ فیروزه در سراسر کشور در فروشگاه های زیورآلات  ممکن است و اما شناسایی فیروزه اصل از فیروزه تقلبی کار بسیار سختی است به همین دلیل از فروشنده های معتبر فیروزه را خریداری کنید.

شما نیز میتوانید برای خرید سنگ فیروزه به صورت غیر حضوری با مشاورین سایت ما تماس گرفته و راهنمایی لازم را جهت خرید سنگ فیروزه اصلی را دریافت کنید و خرید خود را با خیال راحت از اصلی بودن سنگ انجام دهید و در درب منزل تحویل بگیرید. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما