عرضه مستقیم فیروزه عجمی درجه یک

فیروزه عجمی درجه یک، سنگ فیروزه یکی از زیباترین سنگ های جهان است رنگ آبی مانندش آرامش خاصی را به انسان منتقل می کند. این سنگ خواص بسیاری دارد، از سنگ فیروزه جواهرات زیبا و فوق العاده با ارزشی را می توان تولید کرد که توجه هر فرد خوش سلیقه ای را جلب می کند. سنگ فیروزه زیبایی بی مانندی دارد، با خرید این سنگ می توانیم از خواص بی نظر و زیبایی ظاهری خارق العاده اش بهره ببریم. 

عرضه مستقیم فیروزه عجمی درجه یک

انواع سنگ فیروزه درجه یک چه ویژگی دارد؟

انواع سنگ فیروزه درجه یک چه ویژگی دارد؟ انواع سنگ فیروزه را بر مبنای سه ویژگی دسته بندی می کنند که این ویژگی ها عبارتند از: بر اساس رنگ: فیروزه طیف رنگی بسیار گسترده ای دارد. این سنگ در رنگ های آبی تیره، آبی کم رنگ تا سبز پر رنگ وجود دارد. هرچه آبی تیره در فیروزه به رنگ سبز غالب تر باشد ارزش فیروزه بیشتر است. 

بر اساس معدن: در همه نقاط دنیا فیروزه استخراج می شود اما فیروزه ایران، فیروزه تبت، فیروزه آمریکا، فیروزه مصر مهم ترین معادن فیروزه در سراسر جهان هستند. مهم ترین معادن فیروزه در ایران در نیشابور، دامغان و کرمان قرار دارند اما فیروزه نیشابور با ارزش ترین فیروزه دنیا از نظر تجاری می باشد. 

فیروزه کرمان و دامغان نسبت به فیروزه نیشابور و فیروزه تبت یا آمریکا از کیفیت پایین تر و ارزش کمتری برخوردارند. متاسفانه روش غیر اصولی استخراج فیروزه از معادن نیشابور سبب شده رگه های فیروزه نیشابور تا پنج سال آینده ناپدید گردند. 

بر اساس شکل ظاهری: شکل ظاهری که بیشتر در کشور های عربی مرسوم است، فیروزه به دو نوع عجمی و شجری تقسیم می شود. برخی از فیروزه ها دارای رگه هایی هستند ولی برخی دیگر کاملا صاف و یک دست آبی هستند که روی سطح آن ها هیچ رگه و شکستگی وجود ندارد، عرب ها به این نوع فیروزه ها فیروزه عجمی می گویند.

فیروزه عجمی که تنها در ایران یافت می شود. در بین عرب ها محبوبیت زیادی دارد اما برای ایرانی ها و دیگر کشور ها فیروزه های رگه دار یا صاف فرقی ندارد و از فیروزه های رگه دار که در بازار به آن عنکبوتی یا اسپایدر می گویند، استقبال میشود. آن چه برای خریداران فیروزه بسیار پر اهمیت است رنگ فیروزه می باشد. اگر فیروزه دارای رگه های طلایی باشد قیمت بیشتری خواهد داشت‌. 

خرید بهترین سنگ فیروزه عجمی

خرید بهترین سنگ فیروزه عجمی خرید فیروزه عجمی بسیار راحت است اگر با دقت انتخاب کنیم و از نوع سنگ فیروزه مطمئن شویم. فیروزه درجه یک در نیشابور یافت می شود. و با جست و جو می توانیم بهترین سنگ های فیروزه درجه یک نیشابور را پیدا کنیم. و این سنگ زیبا و بی نظیر را داشته باشیم. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما