عرضه مستقیم فیروزه هندی درجه یک

امروزه از سنگ فیروزه هندی برای ساخت زیور آلات مختلف و ساخت تسبیح از آن استفاده می شود. سنگ های فیروزه خواص درمانی و داروئی خاصی دارند که برای درمان برخی بیماری های روحی و روانی مناسب می باشد.

فیروزه هندی قدمت چند هزار ساله دارد که در قدیم از آن برای چشم زخم و برآورده کردن حاجت و دعا کردن از آن استفاده می کنند. همراه داشتن سنگ فیروزه باعث اعتماد بنفس بالا می شود.

عرضه مستقیم فیروزه هندی درجه یک

کیفیت فیروزه هندی چگونه است؟

کیفیت فیروزه هندی چگونه است؟ سنگ فیروزه بسته به نوع آن می توان گران قیمت و ارزان قیمت باشد رنگ نگین بستگی به مقدار معادن مس آن می باشد هر چه مقدار مس داخل نگین بیشتر باشد رنگ آن آبی می باشد و اگر رنگ نیگین سبز باشد به دلیل مقدار روی آن بیشتر است که به این رنگ در آمده است. و در هند به دلیل معادن روی که بیشتر دارد رنگ فیروزه به سمت سبزی می رود.

سنگ فیروزه در دو مدل موجود می باشد از جمله: عجمی و شجری که هر کدام به نوعی به دست می آید. نوع شجر آن به رنگ سبز و آبی می باشد که بیشتر این نوع را اروپائیان استفاده می کنند. و نوع عجمی که به رنگ آبی پر رنگ می باشد که این نوع گرانترین نوع است. و بهترین نوع سنگ فیروزه اصل را باید از نظر کیفیت، تنوع رنگ، و شکل ظاهری آن متفاوت است و هر کدام خواصی دارند.

فیروزه سبز وارداتی علاقه مندان و طرفداران خاص خودش را دارد و این نوع فیروزه بسیار فراوان در جواهر فروشی ها یافت می شود. فیروزه ایران به صورت یک تکه است و لی فیروزه هندی به صورت تکه های کوچک خرد شده پیدا می شود.

درقدیم هندی ها تاج محل را با سنگ فیروزه ساختند. و هندی ها از سنگ فیروزه برای ساخت انگشتر، زیور آلات مختلف و اشیا زینتی از آن استفاده می کردند. و هندی ها بر این باورند که فیروزه انرژی منفی را دور می کند و از فیروزه برای جادو کردن مورد استفاده است.  

فروشنده بهترین فیروزه سبز وارداتی

فروشنده بهترین فیروزه سبز وارداتی امروزه در جواهر فروشی ها و فروشگاه هایی که به تهیه سنگ فیروزه می پردازند می توان سنگ فیروزه هندی درجه یک را یافت و این سنگ به صورت تکه های گرد و مربع به ایران صادر می شود که می توان به صورت کلی و جزئی از سایت های مجاز خریداری کرد.

سنگ فیروزه سبز وارداتی را می توان از مراکز عمده فروشی با بهترین کیفیت و با قیمت مناسب و بدون واسطه خریداری کرد و خرید به این گونه مقرون به صرفه تر می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما