عرضه کننده سنگ فیروزه خالص

گرانترین  فیروزه ای در جهان فیروزه ای است که رنگ آن  آبی یکدست  شدید و آبی متوسط ​​است که در تجارت از  بعنوان آبی تخم مرغ  یا آبی آسمانی یاد می شود. منبع قدیمی این محصول ارزشمند منطقه نیشاپور  در ایران است.

سنگ فیروزه خالص  گرانترین نوع فیروزه است که در فروشگاه جواهرات سنگ فیروزه ایرانی یافت می شود.

عرضه کننده سنگ فیروزه خالص

مهمترین مشخصه سنگ فیروزه خالص

مهمترین مشخصه سنگ فیروزه خالص  سنگ فیروزه شکنندگی زیادی دارد و به گرما و آسیب های شیمیایی نیز حساس است.فیروزه را باید از محصولات آرایشی و  بهداشتی روغنی دور نگه داشت.باید آن را تمیز کرده و گرد و غبار را از این سنگ پاک کرد. زیرا باعث ابری شدن آن می شود. سنگ فیروزه ای را باید از گرما و نور خورشید دور نگه داشت زیرا سنگ را بی رنگ می کند.

قیمت سنگ فیروزه خالص خصوصا فیروزه عجمی بسیار بالا است.به طور معمول  فیروزه بر اساس سه عامل اساسی کیفیت – رنگ ، بافت و وجود یا عدم وجود ماتریس ارزیابی می شود. از بالاترین کیفیتهای  فیروزه برای حکاکی و منبت استفاده می شود. درجه های پایینتر هم  به عنوان مهره های صیقلی یا مهره های طبیعی و به سبک “ناگت” استفاده می شوند.
برای خرید این محصول میتوان از طریق اینترنت نیز اقدام به خرید این محصول کرد و آن را بطور عمده از عمده فروشان این سایت خریداری کرد. برای خرید بهتر در صورت احتیاج به راهنمایی های بیشتر با شماره های تماس موجود در سایت تماس بگیرید تا کارشناسان فروش این مجموعه شما را راهنمایی کنند.

قیمت روز سنگ فیروزه خالص

قیمت روز سنگ فیروزه خالص عوامل موثر برقیمت سنگ فیروزه در فروشگاههای  سنگ فیروزه  براساس چندین فاکتور انجام شده است که شامل  زیر است: محل و استخراج مواد معدنی سنگ فیروزه ،یکنواختی و رنگ فیروزه ای. که دارای یک فیروزه همگن تر است، تراکم این سنگ زیبا
تطبیق پذیری و روشنایی آن،سختی و اندازه سنگ فیروزه،نوع ، طرح و رنگ ماتریس روی فیروزه ای خط دار،البته ، سنگ فیروزه در میان سنگهای قیمتی بسیار گرانبها با کیفیت و ظرافت بسیار بالا ، با قیمت بسیار مناسب و در سطح سایر سنگهای قیمتی میانی قرار دارد.
این گوهر فرهنگ را بهم پیوند می دهد. از مصر باستان ، ایران باستان و سلسله شانگ در چین و همچنین فرهنگ عمیق بومیان آمریکا. این گوهر همیشه به عنوان سنگ شانس و خوشبختی در همه فرهنگ ها مورد احترام بوده است. اگرچه این باورها دیگر منسوخ نشده اند ، اما هنوز هم فیروزه جایگاه خود را در میان سنگهای قیمتی دارد.

مشخصه سنگ فیروزه رنگ زیبای آن است و علت آن بخاطر وجود مواد معدنی موجود در آن است که  رنگ آبی به مس ایدیوکروماتیک نسبت داده می شود در حالی که رنگ سبز ممکن است ناشی از ناخالصی آهن (جایگزینی آلومینیوم) یا کم آبی باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما