عرضه کننده فیروزه شجری اصل

اگر به لوازم و ابزار نیاکان ما نگاه کنیم در می یابیم که از گذشته نیز بسیاری از سنگ های تزیینی نظیر سنگ های فیروزه مورد مصرف گذشتگان ما بوده است که تاکنون نیز استفاده می شوند. انواع مختلفی هم از سنگ های فیروزه وجود دارند که سنگ فیروزه شجری اصل یکی از محبوب ترین سنگ های فیروزه در بازارهای دنیا و به خصوص ایران محسوب می‌شود. در ادامه به ذکر اطلاعاتی در زمینه سنگ های فیروزه می پردازیم.

عرضه کننده فیروزه شجری اصل

اطلاعاتی درباره فیروزه شجری اصل

اطلاعاتی درباره فیروزه شجری اصل با نگاهی به گذشته و کتب طب سنتی در می‌یابیم که فیروزه علاوه بر زیبایی به علت فواید قابل توجه اش مورد مقبول و محبوبیت عده ی کثیری از جمعیت آن دوران بوده است؛ با صحه گذاشتن دین اسلام بر فواید این سنگ گران قیمت نیز بر ارزش مادی و معنوی این سنگ افزوده شد و استفاده از آن در میان ایرانیان و مسلمانان روز به روز بیش تر شد تا جایی که انگشتر فیروزه برای شیعیان به عنوان یک نماد شناخته شد.
سنگ های فیروزه به طور کلی در طیف های متعدد رنگی بین رنگ های آبی روشن تا سبز خاکستری استخراج می‌شوند که البته هرچه رنگ سنگ فیروزه مات تر و تیره تر باشد ارزش مادی آن بیش تر است. سنگهای فیروزه ای با رنگ های روشن در دسترس ترین فیروزه های دنیا می باشند که البته ارزان تر نیز هستند. به علت زیبایی بیش از حد این سنگ به آن لقب گوهر آبی نیز داده اند.
فیروزه در دو مدل و طرح کلی در بازار وجود دارد که به آن فیروزه ی شجری و فیروزه عجمی می گویند: سنگ های فیروزه عجمی معمولاً یا بدون نقش و نگار در سطح خود می باشند و یا دارای فرورفتگی و نقش و نگار بسیار کمی هستند در حالی که سنگ های فیروزه شجری اصل دارای تعداد بسیار زیادی خطوط و انواع مختلف طرح ها و نقشه ها بر روی سنگ می باشند که به طور ناهمگون در سطوح مختلف یک سنگ فیروزه پخش شدند. اگر از نظر زیبایی بررسی کنیم سنگ های فیروزه شجری زیباتر هستند و می توان با افزودن پیریت به آن ها طرحی تازه نیز داد و اگر از نظر کیفیت نیز بررسی کنیم باز هم سنگ های فیروزه شجری دارای کیفیت بسیار بهتری می باشند.

قیمت تولیدی فیروزه شجری اصل

قیمت تولیدی فیروزه شجری اصل تولیدی فیروزه شجری اصل ما با تکیه بر دانش و تجربه سال ها فعالیت در این حوزه توانسته است به یکی از بزرگترین تولیدی های این حوزه در بازار فیروزه لقب بگیرد و امروزه بتواند امکان خرید بدون واسطه و با بالاترین کیفیت سنگ فیروزه را برای مصرف کنندگان فیروزه فراهم کند.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه قیمت فیروزه و هم چنین شرایط و نحوه خرید این سنگ گران بها، با کارشناسان و مسئولان فروشگاه آنلاین ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما