عرضه کننده فیروزه هندی اصل

فیروزه از جمله کانی های کمیاب به شمار می آید که به عنوان جواهر مورد استفاده قرار می گیرد، فیروزه هندی از رگه های فیروزه در امتداد فیروزه نیشابور است، این فیروزه از مرغوب ترین فیروزه شناخته شده در دنیا است. عمده عنصر تشکیل دهنده این کانی فسفات می باشد و رنگ آبی آن در هیچ کانی دیگر قابل مشاهده نبوده و منحصر به فرد می باشد.

عرضه کننده فیروزه هندی اصل

فیروزه هندی چه ویژگی هایی دارد؟

فیروزه هندی چه ویژگی هایی دارد؟ فیروزه کانی است که عمده عناصر تشکیل دهنده آن فسفات است که از گروه عنصر فسفر به شمار می آید، این کانی دارای درجه سختی شش است و از شیشه سخت تر می باشد،و میتواند روی شیشه خط بیندازد.

همچنین رنگ و جلای این کانی بسته به ناخالصی های موجود در آن گستره رنگ آبی آسمانی ، آبی متمایل به سبز و سبز متمایل به زرد را شامل می شود، اگر در این کانی ناخالصی کانی پریت وجود داشته باشد در آن به صورت رگه های طلایی به چشم می خورد. اگر ناخالصی موجود در فیروزه مس باشد رنگ کانی به سبز متمایل می شود، و در صورتی که ناخالصی آهن در این کانی وجود داشته باشد رگه های قهوه ای در این سنگ قابل مشاهده است.

فیروزه هندی اصل فاقد نقاط سفید و مشکی بر روی سطح این کانی می باشد که البته این نقاط با چشم غیر مسلح قابل مشاهده نیست، این کانی حساسیت بالایی نسبت به مواد شیمیایی، روغن ها و عطر و ادکلن دارد و به اصطلاح درصورت تماس با این مواد خاصیت خود را از دست داده و می میرد ، جواهر سازان به درخواست مشتری اقدام به زدن نوعی واکس مخصوص به نام رزین بر روی سطح این کانی می کنند که این کانی را از تماس مستقیم با مواد مذکور حفظ می کند.

همچنین فیروزه هندی نسبت به آسیب های فیزیکی حساس بوده و باید در معرض ضربه و آسیب قرار نگیرد.این فیروزه سطحی صاف و رنگی زیبا دارد و نباید به مدت طولانی در معرض نور خورشید قرار بگیرد.این فیروزه بعداز فیروزه ایران در زمره بهترین فیروزه ها از لحاظ درجه خلوص و زیبایی قرار دارد‌.

فروش بهترین فیروزه خارجی

فروش بهترین فیروزه خارجی در ایران علاوه بر فیروزه نیشابور، دامغان و کرمان فیروزه خارجی نیز به فروش می رسد. این فیروزه ها از هند، آفریقا، آمریکا و مضر به صورت خام و یا در قالب جواهرات وارد ایران شده و به فروش می رسند.

در صورتی که سنگ خام آن وارد ایران شود به دست فیروزه تراشان رسیده و تراشیده می شوند و از آن ها جواهرات با ارزشی تولید می شود.

کسانی که قصد خرید این فیروزه ها را دارند باید اقدام به خرید این کالا از مراکز معتبر فروش بکنند زیرا تقلب در این بازار زیاد است و شناخت فیروزه اصل و تقلبی برای همه ممکن نیست ، همچنین شرکت های وارد کننده این کانی داری وب سایت اینترنتی معتبر برای فروش این محصول می باشند. خریداران می توانند از طریق این وب سایت ها نیز اقدام به خرید بکنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما