عرضه کننده فیروزه ی اصل معدنی

سنگ فیروزه ای در ایران در مناطق مختلفی از کشور یافت می شود. این نوع سنگ که بیشتر در مناطق با آب و هوای گرم و خشک یافت می شود از ترکیب نوعی محلول اسیدی به نام فسفات مس آلومینیوم با آب بوجود می آید.سنگ فیروزه ی اصل هر چقدر درصد خلوص بیشتری داشته باشد مرغوب تر است که درصد خلوص آن به حباب های آبی آن بستگی دارد هر چقدر حباب آبی کمتری داشته باشد مرغوب تر است.

عرضه کننده فیروزه ی اصل معدنی

معرفی ویژگی های انواع فیروزه ی اصل

معرفی ویژگی های انواع فیروزه ی اصل سنگ فیروزه ای از گذشته های بسیار دور تا به الان در میان مردم بسیار پرطرفدار بوده است کاوشگران در کنار اجساد مومیایی شده پادشاهان مصری جواهراتی یافتند که با فیروزه و یاقوت زینت داده شده بودند که مربوط به سه هزار سال پیش است. سنگ های فیروزه ای نسبت به ویژگی هایی که دارند به چهار قسمت تقسیم می شوند که عبارت اند از:

1. سنگ فیروزه ای عجمی

2. شجری

3. خاکی

4. طوفال

این سنگ های فیروزه ی اصل معدنی هستند که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند. بعضی دارای رنگ سبز بعضی آبی و بعضی دارای رنگی از مخلوط رنگ سبز و آبی هستند و همچنین بعضی دارای رنگ فیروزه ای هستند.همه آنها قابلیت شکنندگی دارند. تقریبا نیمه شیشه ای هستند اما شفافیت آن در سطح اوپاک است.فیروزه در ایران بسیار پرطرفدار است چون رنگ آن جذابیت خاصی دارد به همین دلیل در انواع زیور آلات بکار گرفته می شود اما قیمت بالایی دارد.میزان تقاضای زیاد مردم و قیمت بالای آن باعث شد تا سنگ فیروزه ای مصنوعی نیز تولید و وارد بازار شود که قیمت بسیار پایین تری دارد.

حال چگونه سنگ فیروزه ای طبیعی و مصنوعی را از هم تشخیص دهیم؟

●برای تشخیص فیروزه طبیعی از مصنوعی می توانیم آن را روغنی کنیم فیروزه طبیعی کمی تیره می شود.

●فیروزه مصنوعی از فیروزه طبیعی سبک تر است.

●همچنین در پشت آن نوعی سنگ به نام ماتریکس وجود دارد.

فروش مستقیم فیروزه ی درجه یک

فروش مستقیم فیروزه ی درجه یک سنگ فیروزه ای معدنی از معادن سنگ نیشابور، کهن صخره، دامغان و کرمان خارج می شود.همان طور که گفتیم بهترین سنگ فیروزه ای، سنگی است که درصد خلوص بیشتری دارد.معروف ترین و مهم ترین معدن ایران نیشابور است که از سنگ فیروزه ی درجه یک نیشابور برای زینت دادن زیورآلات استفاده می شود.با وجود معادن در مناطق مختلف کشور اما نیاز کشور به سنگ فیروزه ای را تامین نمی کند از طرفی واردات آن نیز ممنوع شده است. برای خرید سنگ فیروزه ی می توان به جواهر  فروشی ها مراجعه کرد و از طرح های متنوع انتخاب کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما