عمده فروشی سنگ فیروزه خالص

سنگ فیروزه خالص نیز مانند سنگ های دیگر هم به صورت تکی و هم به صورت عمده قابل فروش است و می توانید با مراجعه به تولیدکننده ها این سنگ را به صورت مستقیم خریداری کنید، البته کسانی که به صورت عمده این سنگ را خریداری می کنند تاجران یا فروشندگان سایر شهر ها می باشند که برای سود بیشتر سعی در خرید عمده این سنگ هستند.

عمده فروشی سنگ فیروزه خالص

مشخصات بارز سنگ فیروزه خالص

مشخصات بارز سنگ فیروزه خالص برای برخی از افرادی که اطلاعاتی در مورد سنگ نداشته یا هیچ شناختی ندارند ممکن است این سوال بوجود آید که مشخصات سنگ فیروزه اصل چیست و چگونه متوجه شویم سنگی که در دست داریم فیروزه است؟

یکی از مشخصات فیروزه رنگ آن می باشد که شناسایی آن را آسان کرده است، فیروزه به رنگ آبی می باشد البته به رنگ های سبز نیز مشاهده می شود که آن هم به علت ناخالصی ها بوده ولی اکثرا به رنگ آبی است.

سنگ فیروزه اصل دارای رگه هایی می باشد که این رگه ها ممکن است طلایی_ مشکی و یا قهوه ای باشد که بر حسب رنگ همین رگه ها به انواع مختلفی نام گذاری می شود البته سنگ فیروزه عجمی هیچ رگه ای نداشته و رنگ آن به صورت یکدست می باشد که هرکدام طرفداران خود را دارد.

اگر میخواهید بین یک فیروزه اصل و تقلبی تفاوتی پیدا کنید که به راحتی قابل تشخیص باشد آن وزن سنگ می باشد، که فیروزه تقلبی سبک تر است و شناسایی آن میسر خواهد بود، وگرنه نوع تقلبی به گونه ای ساخته می شود که نمی شود هیچ تفاوتی بین آن ها پیدا کرد.

خرید مستقیم سنگ فیروزه خالص

خرید مستقیم سنگ فیروزه خالص برای خرید مستقیم سنگ فیروزه خالص بهتر است به شهرهای تولید کننده این سنگ یعنی شهرهای نیشابور و کرمان مراجعه کرد، زیرا که فیروزه در این شهرها تولید و به فروش می رسد، با مراجعه به این شهرها می توانید به صورت مستقیم و بدون واسطه خرید خود را انجام دهید که مقرون به صرفه و ارزان تر خواهد بود، البته می توان به صورت غیرحضوری و اینترنتی هم از تولیدکننده خریداری نمود، البته خرید به صورت مستقیم کمی مشکل به نظر می رسد ولی برای تاجران این کار به آسانی قابل انجام است.

بازار فیروزه خالص به علت زیبایی و خاصیت هایی که این سنگ دارد پررونق بوده البته اصل این سنگ به سختی یافت می شود اما اگر برای خرید فیروزه به مراکز و سایت های فروش معتبر مراجعه کنید می توانید سنگی اصیل خریداری نموده و از اصل بودن آن اطمینان حاصل کنید، چون سود جویان زیادی از سنگ تقلبی استفاده نموده و تشخیص اصل بودن آن برای افراد عادی کمی مشکل است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما