عمده فروشی سنگ فیروزه طبیعی

سنگ فیروزه به دلیل کیفیت بالا و خواص معنوی زیادی که دارد، توجه افراد زیادی را به خود جلب نموده و یکی از سنگ های زینتی پر فروش در کشور می باشد. این سنگ در مناطق مختلف کشور از جمله دامغان، کرمان و نیشابور تولید و ارائه می شود. عمده فروشی سنگ فیروزه طبیعی این محصول را به روش های مختلف حضوری و یا اینترنتی به فروش می رساند و از فروش این محصول سود بسیار خوبی دریافت می کند.

عمده فروشی سنگ فیروزه طبیعی

مهمترین مشخصه سنگ فیروزه طبیعی

مهمترین مشخصه سنگ فیروزه طبیعی مهمترین مشخصه سنگ فیروزه طبیعی شامل چه مواردی می باشد؟ از مهمترین مشخصات و ویژگی های این سنگ می توان به سختی بالا، رنگ آبی خوشرنگ، استحکام و دوام بالا و … اشاره کرد. فیروزه طبیعی به علت درجه خلوص بالایی که دارد، در برابر خراشیدگی بسیار مقاوم است و به راحتی می تواند شیشه را خراش دهد.
رنگ این فیروزه به دلیل دارا بودن عناصر مختلف نظیر مس، آهن و یا آلومینیوم و … در آن می باشد و فیروزه های تولید شده در نیشابور دارای رنگی آبی روشن هستند که به علت دارا بودن عنصر مس در آنها می باشد.
گران ترین و کمیاب ترین انواع این محصول فیروزه عجمی می باشد که دارای رنگی آبی شفاف بوده و در سطح آن هیچ گونه نقش و نگاری وجود ندارد و دارای سطحی یکدست می باشد. این فیروزه متقاضیان زیادی در داخل و خارج از کشو دارد.
فیروزه شجری نیز بر خلاف نوع عجمی دارای رگه های زیبای طلایی و یا تیره می باشد که به علت شباهت نقش و نگارهای آن به شاخ و برگ درختان به این نام شناخته می شود.

تولید انواع سنگ فیروزه طبیعی

تولید انواع سنگ فیروزه طبیعی تولید فیروزه طبیعی در شهرهای نیشابور و شهر بابک کرمان با کیفیتی عالی انجام می شود. همان طور که می دانید معادن بزرگ فیروزه در شهر نیشابور واقع شده اند که انواع فیروزه زیبا و با رنگ های جذاب از آن استخراج می شود و پس از بهره برداری راهی کارخانه شده تا در آنجا عملیات فرآوری و تراش دادن آن توسط دستگاه های مجهز و مدرن صورت گیرد و پس از آماده شدن وارد بازار فروش می شود.
این سنگ کاربرد زیادی در ساخت انواع جواهرات و زیور آلات دارد و جواهرسازان با استفاده از این سنگ ارزشمند انواع جواهرات قیمتی را به بهترین شکل طراحی و ارائه می کنند. بهترین فیروزه تولیدشده در ایران سنگ فیروزه عجمی و شجری می باشد که هر کدام از ویژگی و خصوصیات منحصر به فردی برخوردار بوده و علاوه بر ارائه در داخل کشور توسط شرکت های بازرگانی به سایر کشورهای جهان به ویژه کشورهای عربی صادر می شوند و در آنجا نیز از فروش بالایی برخوردار می باشند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما