عمده فروشی سنگ فیروزه گرد

سنگ فیروزه گرد یکی از زیبا ترین و پر فروش ترین سنگ هایی است که مورد پسند خانم ها و آقایان زیادی است و زیبایی خاصی دارد. هم چنین بسیار پر کاربرد است.

بازار سنگ فیروزه گرد بسیار پر سود و پر در آمد است، زیرا این سنگ فقط به صورت عمده ای به فروش متقاضیان می رسد و زیاد از فروش به صورت تکی استقبال نمی شود و مورد پسند نیست.

عمده فروشی سنگ فیروزه گرد

ویژگی انواع سنگ فیروزه گرد

ویژگی انواع سنگ فیروزه گرد سنگ فیروزه علاوه بر زیبایی خاص و کاربرد های گوناگونی که دارد، ویژگی های زیادی هم دارد. در اینجا به چند مورد از ویژگی انواع سنگ فیروزه اشاره می شود.

اولین ویژگی که بسیار مهم است، محکم و سفت بودن جنس این سنگ ها است. یعنی در اثر برخورد با زمین اصلا آسیب نمی بیند و به هیچ وجه خرد و شکسته نمی شود.

دومین ویژگی این است که این سنگ ها در برابر حرارت بسیار مقاوم بوده و هیچ آسیبی نمی بینند و یا ترک بر نمی دارند. این ویژگی بسیار مهم و قابل اهمیت است.

ویژگی سوم این سنگ ها این است که در ظروف و وسایل هم استفاده می شوند. مثلا در بشقاب هایی برای تزئین روی دیوار به کار می روند که زیبایی خاصی دارد.

آخرین ویژگی، این است که سنگ فیروزه در وسایل زینتی مانند دستبند، گوشواره، گردنبند و انگشتر به کار می رود. این ویژگی باعث شده است که این محصول بسیار پر فروش و پر طرفدار و پر سود باشد.

قیمت روز سنگ فیروزه گرد

قیمت روز سنگ فیروزه گرد سنگ فیروزه گرد به دلیل زیبایی خاص، جنس محکم و پر کاربرد بودن بسیار پر فروش است. معمولا قیمت این سنگ در بازار گران است و در جایی ارزان فروخته می شود.

قیمت این سنگ در مواقعی بسیار زیاد افزایش پیدا می کند و در مواقعی هم با کاهش قیمت رو به رو می شود که این قیمت ها در بازار مدام در حال تغییر هستند.

با این حال نمی توان گفت قیمت سنگ فیروزه چقدر است، اما می توان با مراجعه به بازار و مراکز ویژه فروش این سنگ از قیمت های روز مطلع شد و آگاهی کسب کرد.

مراکز و فروشگاه هایی در سراسر کشور هستند که این محصول را به صورت عمده ای به متقاضیان، مشتریان و افراد می فروشند و از این طریق سود به دست می آورند.

البته کارگاه ها و مراکز تراشکاری، که این سنگ را در مدل های مختلف از جمله ابعاد گرد تراش می دهند، این محصول را به صورت مستقیم به متقاضیان می فروشند و انواع مختلف این محصول را در ابعاد متفاوت می فروشند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما