عمده فروشی فیروزه شجری ارزان

سنگ گران قیمتی که از نظر زیبایی چشم هر بیننده ای را به خود جذب می کند و همواره طرفداران به خصوص خود را دارد و علاوه بر زیبایی از خاصیت درمانی آن نیز می توان استفاده کرد؛ نام این سنگ، سنگ فیروزه شجری است و به دلیل محبوبیت و تقاضای زیاد افراد عمده فروشی آن نیز با بهترین قیمت و ارزان ترین قیمت در اختیارتان قرار می دهیم.

عمده فروشی فیروزه شجری ارزان

بررسی کیفی انواع فیروزه شجری

بررسی کیفی انواع فیروزه شجری شاید برایتان سوال پیش بیاید که فیروزه شجری چیست و چه فرقی با خود فیروزه دارد؟ 

در ابتدا باید بگوییم که فیروزه شجری همان سنگ فیروزه است و با همان کیفیت و فقط از نظر ظاهری با هم کمی فرق دارد و در ادامه به بررسی اینکه چه سنگ فیروزه ای کیفیت بالاتری دارد و به طور کلی اصل است.

معمولا سنگ فیروزه ها از معادن استخراج می شود و مهم ترین معادل در ایران، در نیشابور و کرمان و دامغان وجود دارد و در سطح زمین و در نواحی که آتشفشان رخ می دهد بیشترین و با کیفیت ترین فیروزه را میتوان استخراج کرد و هر چقدر از عمق زمین فاصله داشته باشد، کیفیت فیروزه افزایش می یابد.

فیروزه ها همان طور که گفته شد از نظر ظاهری دارای دو نوع هستند و به همین خاطر بر روی آن نام گذاری کرده اند که به فیروزه شجری و فیروزه عجمی معروف هستند و در فیروزه شجری دارای رگه های سیاه و سفیدی است که بر زیبایی آن افزوده است و در فیروزه عجمی کاملا یکدست و بدون هیچ رگه ای است و مسلمأ وجود رگه در سنگ فیروزه زیبایی سنگ را دو چندان می کند و به همین خاطر دارای طرفداران به خصوصی است.

سنگ فیروزه شجری از نظر انواع می توان در رنگ های مختلف آن تقسیم بندی کرد که دارای رنگ های آبی از روشن تا تیره و یا سبز از روشن یا تیره تغییر کرد و بسته به میل و سلیقه افراد می توان انتخاب کرد.

خرید مستقیم فیروزه شجری

خرید مستقیم فیروزه شجری در هنگام خرید فیروزه شجری باید دقت لازم را داشت و بتوان سنگ اصل را با تقلبی تشخیص داد و بهترین کار برای تشخیص اصل بودن فیروزه که نیاز به هیچ وسایل و مهارت خاصی نیست؛ آن را در مدت معینی در معرض آفتاب قرار دهید و اگر بعد از آن رنگ فیروزه تغییر کرد دلیل بر تقلبی بودنش است و یا از یک جنس تیز نیز می توان برای تشخیص استفاده کرد و به این صورت اگر آن جنس تیز را بر روی سنگ بکشید و خراشیدنی بر جای ماند آن سنگ تقلبی است.

اگر شما به دنبال خرید مستقیم فیروزه شجری اصل می گردید و دنبال مکان معتبر جهت خرید این سنگ گرانبها می گردید می توانید از طریق این سایت به خرید خود بپردازید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما