فروشنده انواع سنگ فیروزه عجمی اصل

سنگ فیروزه عجمی ازجمله کانی هایی است که فقط در ایران یافت میشود و بالطبع نیشابور ارائه دهنده سنگ فیروزه عجمی اصل می باشد.

فروشنده انواع سنگ فیروزه عجمی اصل

تفاوت های بارز سنگ فیروزه عجمی

تفاوت های بارز سنگ فیروزه عجمی کانی فیروزه به صورت عمده از عنصر فسفر یا همان فسفات تشکیل شده است، سنگ فیروزه عجمی خالص ترین فیروزه از لحاظ ساختار نسبت به سایر سنگ های فیروزه است، این کانی ظاهری صاف داشته و از لحاظ ظاهری هیچ گونه ناخالصی در آن قابل مشاهده نیست و رنگ آن به صورت آبی آسمانی مات است، ولی نوع دیگری از فیروزه وجود دارد که به آن فیروزه شجری می گویند، این فیروزه دارای ناخالصی و رگه هایی از جنس فلزات دیگر در آن است که موجب شده خط هایی در آن ظاهر شود، و وجود این فلز ها در این سنگ ها موجب ایجاد یک گستره رنگ از آبی تا سبز شده، ولی سنگ فیروزه عجمی که فقط در معادن فیروزه نیشابور ایران یافت میشود فاقد ناخالصی بوده و این موضوع سبب شده در بین اعراب از محبوبیت ویژه ای برخوردار باشند، تفاوت بارز این سنگ با نوع شجری آن همان عدم وجود ناخالصی و ظاهر صاف ان است. 

قیمت این سنگ از نوع شجری آن بسیار گران تر بوده و گاهی تا صد میلیون تومن قیمت گذاری میشوند.

این کانی وقتی در معرض آفتاب قرار می گیرد نباید کدر شود، درصورت کدری نشان از قلابی بودن آن است، همچنین وقتی در معرض رطوبت قرار بگیرد درخشان شده و رنگ و جلا می گیرد، نباید سنگ فیروزه در معرض مواد شیمیایی قرار بگیرد و همچنین عطر و ادکلن موجب شده این کانی خاصیت خود را از دست بدهد ویا به اصطلاح گوهر شناسان بمیرد.

فیروزه عجمی نیشابور در بازار های جهانی جواهرات و سنگ های قیمتی دارای مشتریان زیادی است.

مرکز خرید سنگ فیروزه اصل

مرکز خرید سنگ فیروزه اصل برای خرید فیروزه اصل باید به مراکز معتبر فروش این کالا مراجعه شود زیرا این کالا به صورت گسترده توسط جاعلان تقلبی آن تولید شده و وارد بازار می شوند و از نوعی پلاستیک فشرده یا پلیمری به رنگ آبی تولید میشود. و تشخیص اصل بودن آن گاهی اوقات برای کارشناسان در این زمینه نیز مشکل است.

فیروزه از معادن استخراج شده سپس به کارگاه های فیروزه تراشی انتقال می دهند و پس از پرداخت، این کانی به صورت خام و یا در قالب انگشتر و زیور آلات به مشتریان داخلی و خارجی به ویژه اعراب ارائه داده میشوند، برای ارائه محصول خام و یا زیور آلات آن ، نمایندگی های فروش به ویژه در خراسان دایر بوده و مطمئن ترین مکان ها برای خریدی مطمئن است، در صورتی که فردی به مراکز فروش این کالا دسترسی نداشته باشد می تواند به وب سایت اینترنتی فروش این محصول مراجعه نموده و کالای مورد نظر خود را خریداری بکند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما