فروشنده بهترین فیروزه اصل در مشهد

فروشنده بهترین فیروزه مشهد باید قادر باشد به راحتی فیروزه اصل و تقلبی را تشخیص دهد تا بتواند محصولی طبیعی و باکیفیتی را در دسترس مشتریان بگذارد.

فیروزه یکی از سنگ های پر ارزش و زیبا می باشد که در مناطق که فعالیت آتش فشانی انجام شده یا حرارت زمین زیاد است تشکیل می شود و در رنگ های مختلفی مانند آبی تیره، سبز تیره، آبی روشن و سبز روشن می باشد.

فروشنده بهترین فیروزه اصل در مشهد

راه های شناسایی فیروزه صنعتی

راه های شناسایی فیروزه صنعتی

راه های شناسایی فیروزه صنعتی شامل گزینه های زیر می شود :

  • فیروزه صنعتی یا تقلبی اگر در مقابل آفتاب قرار بگیرد خیلی سریع رنگ خود را از دست می دهد.
  • به راحتی روی آن خط و خش ایجاد می شود چون از پلاستیک فشرده در تولید آن استفاده شده است.

مزیت ها و فواید درمانی فیروزه باعث شده امروز تولید و فروش آن روندی رو به بالا داشته باشد که ما در زیر به برخی از آن ها اشاره می کنیم:

  • برای تقویت چشم مفید است برای این منظور می توان فیروزه را روی چشم گذاشت علاوه بر این از سرمه آن هم می توان استفاده کرد.
  • برای درمان بیماری های ریوی و گلو درد بی نظیر می باشد.
  • در زمان قدیم فیروزه را به صورت پودر در می آوردند و به کسی که دچار دل درد بود می دادند تا بخورد به همین دلیل می توان گفت برای درمان دل درد مفید است.
  • برای درمان بیماری های روحی و اضطراب بی نظیر می باشد.
  • برای بیماری های مانند آناروکسی که به دلیل کمبود مواد غذایی به وجود آمده اند فوق العاده است.
  • در زمان پارگی تاندون ها برای اصلاح گردش خون مفید می باشد.
  • خاصیت نشاط آوری و شادی آوری دارد و باعث از بین رفتن غم می شود.

پخش مستقیم فیروزه رگه طلا در مشهد

پخش مستقیم فیروزه رگه طلا در مشهد

پخش مستقیم فیروزه رگه طلا در مشهد توسط تولید کنندگان و فروشندگان مختلفی انجام می شود و با کوتاه کردن دست واسطه گران سعی می کنند محصول را با قیمت کمتری در اختیار مشتریان بگذارند تا بتوانند سود خود را افزایش دهند.

کاربرد های فراوان فیروزه باعث شده پخش آن بازار پر رونقی داشته باشد از این سنگ می توان برای ساخت انواع زیوآلات مانند انگشتر، النگو و…. استفاده کرد علاوه بر این برای ساخت مصنوعات تزیینی لوکس و لاکچری هم کاربرد دارد.

بعد از خرید باید مراقبت های لازم را از فیروزه کرد تا طول عمر آن افزایش یابد و زیبایی خود را حفظ کند. به عنوان نمونه فیروزه را نباید بگذاریم با روغن، کرم و ادکلن تماس داشته باشد چون این مواد می توانند باعث تغییر رنگ آن شوند علاوه بر این نباید با آب کلر دار آن را بشوییم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما