فروشنده بهترین فیروزه تبتی درشت

مرکز فروشنده بهترین فیروزه تبتی درشت، انواع مختلف فیروزه ایرانی و تبتی را با کیفیت بالا عرضه می‌نماید. قیمت انواع سنگ فیروزه در مرکز فروش و پخش مستقیم این محصول ارزانتر از مراکز با واسطه است. خریداران عمده و خانگی انواع سنگ‌های قیمتی و زینتی می‌توانند برای خرید سنگ فیروزه اصل از طریق مرکز فروش مستقیم اقدام کنند. 

فروشنده بهترین فیروزه تبتی درشت

منظور از فیروزه تبتی چیست؟

منظور از فیروزه تبتی چیست؟

فیروزه از سنگ‌های معدنی و زینتی است که از معادن برخی کشورها همچون ایران، مصر و تبت استخراج می‌شود. کیفیت فیروزه استخراج شده در معادن مختلف بر اساس میزان مس، آهن و سایر ترکیبات معدنی موجود در سنگ متغیر است.

رنگ سنگ فیروزه در طیفی از سبز و آبی متغیر است و در انواع سطح صاف و رگه دار متغیر است. فیروزه تبتی یکی از انواع فیروزه ها است که در تولید انواع جواهرآلات، صنایع دستی و کالاهای هنری مورد استفاده قرار می‌گیرد.

سنگ فیروزه تبتی نسبت به سایر انواع فیروزه دارای رنگ روشن‌تری است و سطح صاف و همواری دارد و مانند سایر انواع فیروزه غیر شفاف است. محققان سنگ درمانی بر این باور هستند که انواع سنگ فیروزه دارای خواص درمانی متعددی است و دارای انرژی مثبت است. 

در سال‌های گذشته، استفاده از سنگ فیروزه برای تولید و ساخت انواع جواهر آلات رونقی دوباره گرفته است و با ترکیب سبک‌های مدرن و سنتی در کارگاه‌های جواهر سازی، محصولاتی زیبا و ماندگار از سنگ فیروزه تبتی و ایرانی ساخته شده‌اند.

سنگ فیروزه علاوه بر کاهش اضطراب و استرس، انرژی منفی را دفع می‌کند و منجر به آرامش روحی می‌گردد. این خاصیت نشاط آوری فیروزه موجب شده است در کاهش ناراحتی‌های قلبی نیز مؤثر باشد. 

خرید مستقیم فیروزه تبتی اصل معدنی

خرید مستقیم فیروزه تبتی اصل معدنی

خرید مستقیم فیروزه تبتی اصل معدنی، از طریق مرکز فروش بدون واسطه یکی از بهترین روش‌ها برای خرید فیروزه معدنی و سایر سنگ‌های قیمتی است. این مرکز به صورت مستقیم سنگ فیروزه معدنی نیشابور، تبتی، کرمانی و فیروزه آمریکایی را عرضه و به فروش می‌رساند.

قیمت گونه‌های مختلف سنگ فیروزه معدنی بر اساس نوع سنگ، رنگ فیروزه، کیفیت فیروزه، معدن، میزان درخشندگی و مقاومت سنگ متغیر است. انواع مختلف فیروزه در دو نوع صاف و رگه دار از معادن فیروزه استخراج می‌شود و نوع شجری یا رگه دار عموما از قیمت بالاتری برخوردار است.

مرجع فروش بدون واسطه انواع مختلف سنگ زینتی، ضمن ارائه بهترین نوع فیروزه، شرایط خرید آسان این محصول را برای خریداران عمده و خانگی فراهم آورده است. کارگاه‌های تولید جواهر آلات و اکسسوری زینتی می‌توانند برای تأمین سنگ مورد نیاز خود، با کیفیت مرغوب و قیمت اقتصادی از طریق مرکز فروش مستقیم اقدام به خرید نمایند. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما