فروشنده سنگ فیروزه اصل معدنی نیشابور

فیروزه از جمله کانی های معدنی کمیاب است که برای ساخت جواهرات مورد استفاده قرار می گیرد، سنگ فیروزه اصل نیشابور از معادن این شهر استخراج شده و به وسیله دستگاه های تراش فیروزه آماده عرضه به بازار میشود. و به صورت خام و یا در قالب جواهرات به دست مشتری می رسد. این سنگ به دلیل وجود عنصر فسفر به رنگ آبی در آمده است و در سایر کانی ها این رنگ به چشم نمی خورد.

فروشنده سنگ فیروزه اصل معدنی نیشابور

ویژگی سنگ فیروزه مرده

ویژگی سنگ فیروزه مرده به اصطلاح گوهر شناسان سنگ فیروزه یک سنگ زنده می باشد و نسبت به عوامل بیرونی واکنش نشان می دهد، مواد شیمیایی و عطر و ادکلن موجب می شود این سنگ خاصیت خود را از دست بدهد و یا به اصطلاح بمیرد، همچنین اگر این سنگ در معرض این مواد به ویژه مایع شوینده قرار بگیرد موجب میشود رنگ و جلای خود را از دست بدهد و لکه هایی روی این سنگ ظاهر شود.

همچنین دیگر آن زیبای سابق را نداشته باشد، کانی فیروزه اصل اگر در مقابل نور خورشید قرار بگیرد رنگ و جلای خود را از دست نمی دهد ولی سنگ مرده آن در کل رنگ و جلایی نداشته و ممکن است دارای خوردگی و سطحی ناهموار باشند.

سنگ فیروزه مرده در واقع یک توده از عنصر فسفر فاقد خواص بر شمرده برای کانی فیروزه می باشد.این کانی رنگ آبی خود را از دست داده و به رنگ سبز مات در می آید.

بهتر است در هنگام نظافت و استحمام، هنگام استفاده از لوازم آرایشی، زمان پخت غذا، و زمانی که احتمال می دهیم این انگشتر در معرض ضربات فیزیکی قرار بگیرد انگشتر را از دست خارج کرده و هم چنین در معرض نور مستقیم خورشید قرار نگیرد، تا هم رنگ آبی آن حفظ شود و دچار خط و خش نشود.

مرکز عرضه سنگ فیروزه اصل نیشابور

مرکز عرضه سنگ فیروزه اصل نیشابور عرضه فیروزه اصل به طور مستقیم در کارگاه های فیروزه تراشی انجام میشود، و همچنین این کارگاه ها دارای نمایندگی فروش در سطح کشور به خصوص در خراسان و در مشهد می باشد، این مراکز عرضه کننده مستقیم  سنگ فیروزه با کیفیت بوده، و عموما صادراتی می باشند.در این مراکز خرید و فروش عمده سنگ فیروزه و برای صادرات انجام میشود، کسانی که قصد دارند پس از خرید این محصول این کالا را در شهرهای دیگر به فروش برسانند این فروشگاهها بهترین مکان ها برای خرید عمده است.

در صورتی که افرادی به این فروشگاه ها دسترسی نداشته باشند میتوانند به وب سایت معتبر فروش این کالا مراجعه بکنند، در این زمینه فروشگاه های اینترنتی زیادی فعال هستند ولی باید از فروشگاه هایی خرید انجام شود که دارای تاییدیه وزارت صنعت معدن و تجارت باشند و مجوز فتا را داشته باشد.

وب سایت www.doritafiroze.com در زمینه فروش سنگ های قیمتی فعالیت داشته و مشتری می تواند از بین تنوع محصولات ، کالای مورد نظر را سفارش بدهد و در مدت زمان کوتاهی محصول را از طریق پست تحویل بگیرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما