فروشنده سنگ فیروزه خالص زنده

فروشنده سنگ فیروزه خالص زنده ابتدا سعی می کند که از تمامی محصولات و نمونه سنگ های خود به شما نشان دهد. در این باره با شما به گفت و گو بنشیند. در مورد خواص آنها به شما توضیح دهد و در انتها تصمیم را به شما واگذار کند.

فروشنده سنگ فیروزه خالص زنده

مشخصات سنگ فیروزه خالص چیست؟

مشخصات سنگ فیروزه خالص چیست؟ در برخی از سنت ها از سنگ فیروزه زنده بسیار تعریف کرده اند. برخی انگشترها را با این نگین ها و سنگ ها مزین می کنند. رنگ آرامش بخش آن طرفداران زیادی دارد. گاهی برخی افراد از آن به عنوان چشم نظر استفاده می کنند. این سنگ که یک سنگ قیمتی است باید دقیق انتخاب شود. قبل از خرید بهتر است از اصل بودن آن اطمینان حاصل کنید. ممکن است با خسارات زیادی در صورت عدم توجه به این موضوع متوجه شوید.

این سنگ از دل نیشابور گرفته شده است. انواع مختلفی دارد. سنگ های اصیل آن آبی مایل به کم رنگ و یا آبی مایل به سبز هستند. به طوری که نمی توانید تشخیص دهید که رنگ آنها سبز است و یا آبی. رگه هایی روی آن دیده می شود. این رگه ها کمی به چشم دیده می شوند ولی پهنای آنها طوری نیست که تا یک سانتی متر برسد. این پهنا شاید به چند میلی متر برسد. اما همین رگه ها می تواند اصل بودن آنها را مشخص کند.

اگر این سنگ ها را همین الان از معدن خارج کنند کمی مرطوب هستند. این سنگ ها کم کم و به ندرت خشک می شوند. که به دلیل این است که محل زندگی آنها سر راه قرار گرفته بوده است و با آب سر و کار بیشتری داشته اند. به علاوه این سنگ ها به هیچ عنوان رنگ خود را از دست نمی دهند. چرا .که طبیعی هستند و یک سنگ معدن به حساب می آیند که کیفیت آنها حرف نخواهد داشت. بیشتر این سنگ ها برجسته هستند. برجسته بودن نیز یکی دیگر از مشخصات زنده بودن و خالص و ناب بودن این محصولات درجه یک است.

مرکز خرید سنگ فیروزه نیشابوری

مرکز خرید سنگ فیروزه نیشابوری شما می توانید برای آشنایی بیشتر با این محصولات که همان سنگ فیروزه نیشابوری هستند به مراکز خرید سنگ نیشابوری بروید و کارهای بیشتری را آن هم از نزدیک تماشا کنید. گمان نمی کنیم که نتوانید از این محصولات خرید خود را انجام ندهید و محصولی با سلیقه خود را پیدا نکنید. این محصولات بسیار زیبا و چشم نواز هستند و می توانند نگین مناسبی برای انگشتر شما باشند.به همین این انگشترها بسیار ارزشمند و گران قیمت خواهند بود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما