فروشنده سنگ فیروزه خالص طبیعی

سنگ فیروزه خالص از جمله سنگ های اصیل، زنده و طبیعی است که رنگی زیبا و خواصی برای استفاده کننده دارد که در اشکال مختلفی وارد بازار می شود. فروشنده آن نیز با تنوعی که در آن ایجاد نموده حق انتخاب مشتری را بالا برده و با ارائه بهترین آنها رضایتمندی مشتریان را به بهترین نحو ممکن کسب نموده است.

فروشنده سنگ فیروزه خالص طبیعی

دلیل افزایش قیمت سنگ فیروزه

دلیل افزایش قیمت سنگ فیروزه دلیل افزایش قیمت سنگ فیروزه نوساناتی است که در بازار وجود دارد و همچنین گران بودن این سنگ یک امری طبیعی است چون این گوهر ناب گرانبها علاوه بر تزئینی بودن دارای ظاهری فوق العاده زیبایی بوده و همچنین زنده می باشد به همین دلیل است که خواص زیادی برای استفاده کننده دارد.

یکی از گرانبهاترین نمونه های فیروزه نوع نیشابوری است چون در کل جهان کمیاب است و از رنگی آبی سیر برخوردار می باشد و نوع آبی سیر بدون رگه و یکدست آن نیز بسیار کمیاب و گران قیمت می باشد. فیروزه دارای طیف های مختلف رنگی با قیمت های مختلفی است و رنگ های آبی سیر، آبی مایل به سبز، سبز، سبز مایل به زرد، زرد، سبز مایل به خاکستری و سفید را شامل می شود، لذا ارزانترین فیروزه نوع زرد و سفید است.

فیروزه دارای دو گونه عجمی و عشری است که نوع عجمی قیمت بالاتری دارد چون خالص و بدون رگه می باشد. همچنین نوع رگه دار دارای رگه های سیاه و قهوه ای است که با نام عنکبوتی شناخته شده و نوع رگه طلایی نیز کمیاب بوده و ارزش و قیمت بالایی دارد. علاوه بر آن رگه به صورت منظم و نامنظم در سنگ وجود دارد که نوع رگه دار منظم ارزشمندتر می باشد.

خرید مستقیم سنگ فیروزه خالص نیشابوری

خرید مستقیم سنگ فیروزه خالص نیشابوری خرید مستقیم سنگ فیروزه خالص نیشابوری به وفور و به صورت عمده با قیمت های مناسبی انجام می شود چون با حذف واسطه بسیار باصرفه عرضه می شود. این سنگ زنده از جمله سنگ های آذرین است که از رسوبات مس و در مناطق خشک تشکیل شده است و بسته به ناخالصی ها دارای ترکیبات مختلفی می باشد.

بنابراین باید عنوان کرد که وجود مس در فیروزه عامل ایجاد رنگ آبی سیر، وجود کروم نیز تشکیل دهنده رنگ سبز، آهن نیز ایجاد کننده رنگ زرد بوده است، همچنین آهک یا آلومینیوم نیز رنگ سفید یا مایل به سفید را ایجاد نموده است که در صورتی که فیروزه آبی رنگ، در معرض حرارت یا آفتاب قرار گیرد آب خود را از دست داده و سبز یا کدر یا سفید می شود.

به همین منظور است که گفته شده در صورت استفاده نادرست از این سنگ، به اصطلاح می میرد و خواصش را از دست خواهد داد، همچنین شکل و رنگ آن نیز تغییر می کند. لذا باید بعد از خرید فیروزه آن را در برابر آفتاب، چربی، مواد شوینده، مواد شیمیایی، آب کلردار و … قرار نداد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما