فروشنده سنگ فیروزه خالص

 

فیروزه از جمله کانی های کمیاب در دنیا به شمار می رود که به عنوان جواهر کاربرد دارد،  سنگ فیروزه خالص که به آن سنگ عجمی نیز می گویند از معادن فیروزه نیشابور استخراج می شود.

فروشنده سنگ فیروزه خالص

سنگ فیروزه چه فوایدی دارد؟

سنگ فیروزه چه فوایدی دارد؟

استفاده از سنگ فیروزه در اسلام به آن بسیار سفارش شده است و برای ان خواص بیشماری برشمرده اند و برای جسم و روح فواید زیادی دارد. این کانی انرژی مثبت از خود ساطع می کند و انرژی های منفی را از شخص دور می کنند.

اگر از سنگ فیروزه به عنوان سرمه در چشم مورد استفاده قرار بگیرد موجب تقویت نور چشم می شود.موجب تسکین گلو درد و تقویت تارهای صوتی میشود، موجب درمان شکم درد میشود، افسردگی و اضطراب را درمان می کند

موجب اصلاح گردش خون میشود،  محل گزش حشرات را تسکین می دهد،  بهبود دردهای عضلانی و استخوانی، بهبود سردرد و میگرن، درمان صرع، درمان سنگ کلیه و طحال، بهبود باد فتق و یبوست، درمان سرگیجه. همچنین کسانی که این انگشتر را به دست داشته باشند موجب آرامش روحی و خواب راحت آنها در شب میشود.

همچنین برای این سنگ خواص ماورایی نیز برشمرده اند از جمله این خواص، دفع چشم زخم و ایجاد انرژی مثبت، ایمن نگه داشتن فرد در هنگام مسافرت و همچنین در هنگام اسب سواری، این سنگ برای مادران باردار مفید است، و موجب ایمنی نگه داشتن فرد از  نظر بد و قتل خواهد شد.

همچنین در حکایات دینی آمده اولین هدیه ای که جبرئیل به پیامبر داد انگشتر فیروزه بود، همچنین پیامبر می فرمایند هرکس هر روز به سنگ فیروزه نگاه کند در های بهشت پنج بار به روی او باز میشود.

کسی که از این انگشتر استفاده کند فقر و نیازمندی از او دور میشود، پیروزی و غلبه به او روی می آورد، موجب قوت قلب و گشایش در کارها میشود، همچنین حاجات فرد برآورده میشود.

مرکز خرید سنگ فیروزه خالص نیشابوری

مرکز خرید سنگ فیروزه خالص نیشابوری

سنگ فیروزه خالص نیشابور فقط از معادن این شهر استخراج می شود و به کارگاه های فیروزه تراشی انتقال می دهند این سنگ هم به صورت خام و هم به صورت جواهر به فروش می رسد. این کانی یا همان فیروزه عجمی بیشتر به کشورهای دیگر صادر شده و درآمد ارزی بالایی برای ایران داشته، نمایندگی های فروش این محصول عمدتا در خراسان می باشد، و خریداران باید به صورت عمده و یا جزئی خرید خود را انجام دهند، ودر صورت عدم دسترسی به این نمایندگی ها می توانند از طریق وب سایت فروش این محصول نوع سنگ خود را به میزان دلخواه سفارش داده و در کوتاه ترین زمان در هرجای ایران دریافت کنند. فیروزه خالص نیشابوری نیز در این وب سایت ها به فروش میرسد.

خرید سنگ فیروزه از این سایت ها بسیار مطمئن بوده فرد می تواند خریدی مطمئن داشته باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما