فروشنده سنگ فیروزه طبیعی صادراتی

سنگ فیروزه صادراتی از جمله سنگ های تزئینی در رنگ های آبی، سبز و زرد در انواع رگه دار و بدون رگه است که بسته به ناخالصی هایی که در آن وجود دارد در اشکال مختلفی استخراج می شود. فروشنده آن نیز این سنگ صادراتی را در بهترین کیفیت و با اصالت بالا وارد بازارهای داخلی نموده و به بهترین نحو ممکن نیاز تمام مشتریان را در هر بودجه و سلیقه ای رفع می کند.فروشنده سنگ فیروزه طبیعی صادراتی

بررسی مشخصات سنگ فیروزه صادراتی

بررسی مشخصات سنگ فیروزه صادراتی فیروزه طبیعی صادراتی از اصلی ترین کانی که همان مس است ایجاد شده که دارای شفافیتی کدر بوده و در زمان استخراج حالت نرمی دارد که در زمان فرآوری سخت می شود. این سنگ در مناطق خشک که سابقه فعالیت آتشنشانی دارد در داخل شکاف سنگ ها به صورت توده های فشرده و به شکل قلوه ای یا گرد یافت می شود.

سنگ فیروزه ای از جمله سنگ های متخلخل است که هر چه تخلخل آن کمتر باشد دارای ناخالصی های کمتری بوده و تراکم و استحکام بالاتری دارد. نوع رگه دار آن در صورتی که دارای رگه های طلایی باشد ارزش بالایی دارد و نوعی که دارای رگه های سیاه است با نام فیروزه تار عنکبوتی شناخته می شود.

وجود مس در سنگ فیروزه باعث ایجاد رنگ آبی در آن شده که هر چه خلوص آن بیشتر باشد دارای رنگ آبی آسمانی یکدست و بدون رگه بوده و کیفیت بالاتری دارد. هر چه آلومینوم موجود در سنگ بیشتر شود رنگ آن سبز شده و هر چه روی آن بیشتر شود رنگی بین سبز و زرد خواهد داشت و در صورت داشتن آهک نیز رنگ آن کمرنگ خواهد بود.

فروش بهترین سنگ فیروزه معدنی

فروش بهترین سنگ فیروزه معدنی فروش بهترین سنگ فیروزه معدنی در طیف های مختلف رنگی صورت می گیرد که دارای اصالت بالایی است و به دلیل طبیعی بودن آن خریداران زیادی دارد. سنگ فیروزه در ایران عمدتا از معادن نیشابور و کرمان استخراج می شود.

سنگ فیروزه دارای انواع مختلف عجمی، شجری، طوفال و خاکی است که نوع عجمی یکدست و بدون رگه است که از بهترین ارقام می باشد که رنگ آبی آن باارزشترین ها است، نوع شجری نیز در انواع رگه دار با رنگ های سبز و آبی می باشد.

سنگ فیروزه طبیعی بسیار حساس بوده و در برابر آلودگی ها دچار مردگی می شود و جلا و خاصیتش را از دست می دهد به همین منظور باید در شرایط درستی نگهداری شود. مثلا باید در معرض چربی، مواد شیمیایی، صابون، لوازم آرایش، آب کلردار و ..‌. قرار نگیرد، این سنگ را باید ماهیانه کنار سنگ های حدید یا هماتیت خشک قرار گیرد تا انرژی آن تخلیه شود و در کنار سنگ کریستال نیز شارژ خواهد شد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما