فروشنده سنگ فیروزه عجمی زیبا اصل

کانی فیروزه از جمله کانی های کمیاب برای تولید جواهرات است، فیروزه عجمی زیبا و پر طرفدار از انواع فیروزه استخراج شده در ایران است. این کانی با توجه به خلوص و رنگ و جلای آن در دنیا بی نظیر است و به دلیل این ویژگی ها بسیار مورد توجه اعراب قرار گرفته است. و در بین مردان عرب محبوبیت ویژه ای دارد. 

فروشنده سنگ فیروزه عجمی زیبا  اصل

زیباترین رنگ فیروزه عجمی کرمان

زیباترین رنگ فیروزه عجمی کرمان

فیروزه عجمی از مرغوب ترین انواع فیروزه در دنیا است که نوعی فیروزه خالص به شمار می آید و فقط در ایران یافت می شود، و به دلیل درجه خلوص آن دارای رنگ و جلای زیبایی بوده و فیروزه عجمی استخراج شده از معادن کرمان از لحاظ کیفیت با فیروزه عجمی نیشابور برابری می کند و قابل بحث است.

فیروزه عجمی کرمان به دلیل درصد خلوص، کیفیت، و زیبایی آن زمینه برای صادرات آن به کشور های عربی که از طرفداران زیادی برخوردار است، فراهم شده.

این فیروزه به دلیل رنگ زیبای خود که مات و آبی آسمانی است بسیار زیبا و چشم نواز است، و پس از استخراج سنگ فیروزه از معادن کرمان این سنگ را به کارگاه های فیروزه تراشی انتقال و پس از پرداخت و خالص سازی آن فیروزه عجمی زیبایی به دست می آید که این محصول یا به صورت خام به دست خریداران می رسد و یا در قالب جواهرات، ازجمله گردنبند، گوشواره و انگشتر به دست مشتریان داخلی و خارجی می رسد.

همچنین این فیروزه به دلیل اصل بودن وقتی در معرض مواد شیمیایی و عطر ادکلن و روغن قرار بگیرد خاصیت خود را از دست می دهد و یا به اصطلاح گوهر شناسان می میرد.

اگر این فیروزه در معرض نور خورشید رنگ و جلای خود را از دست بدهد قلابی است، ولی اگر رنگ و جلای آن تغییر نکند.نشان دهنده اصل بودن این کانی است.

درجه سختی فیروزه عجمی کرمان شش است و می تواند روی شیشه خطولی ایجاد کنداگر شیشه روی این کانی بتواند خط های عمیق ایجاد کند.نشان از قلابی بودن محصول است، این نوع فیروزه به دلیل سادگی و صاف بودن آن بیشتر در انگشترهای مردانه کاربرد دارد.

مرکز خرید فیروزه عجمی سبز

مرکز خرید فیروزه عجمی سبز  

در صورتی که در ترکیب فیروزه مس قاطی شده باشد رنگ آبی آسمانی به سبز تغییر رنگ می دهد و در صورتیکه این سنگ فاقد ناخالصی و رگه هایی در آن باشد، به آن فیروزه عجمی سبز می گویند.

برای خرید فیروزه سبز باید به مراکز معتبر توزیع این کانی مراجعه شود تا خریدی مطمئن و با قیمتی مناسب انجام شود، به دلیل وجود تقلب بالا در بازار خرید و فروش این کالا بهتر است خرید از مکان هایی مطمئن انجام شود .

اگرخریدار به مراکز فروش این سنگ دسترسی نداشت بهتر است به وب سایت اینترنتی فروش این کالا مراجعه نموده و سنگ فیروزه عجمی سبز را از این فروشگاه های اینترنتی انجام دهد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما