فروشنده سنگ فیروزه عجمی زیبا دامغان

سنگ فیروزه عجمی از دسته سنگ های گرانبها است که رنگ آبی دارد و بدون ناخالصی است. از این سنگ فیروزه عجمی زیبا در زیورآلاتی نظیر انگشتر، آویز، دستبند و … به کار می رود که گفتنی است استفاده از انگشتر فیروزه در بین آقایان نیز رواج دارد. فروشنده سنگ فیروزه، انواع سنگ های فیروزه مانند فیروزه نیشابوری، فیروزه دامغانی، فیروزه شجری، عجمی و … را با بهترین کیفیت به فروش می رساند و با تشخیص سنگ اصل نسبت به فرع، کمک بزرگی به خریداران می کند.

فروشنده سنگ فیروزه عجمی زیبا دامغان

زیباترین فیروزه متعلق به کدام شهر است؟

زیباترین فیروزه متعلق به کدام شهر است؟

علاوه بر نیشابور، معادن دیگری در شهرهای سمنان و کرمان وجود دارد که از آن سنگ فیروزه استخراج می کنند. پروسه تهیه سنگ فیروزه سخت و دشوار است. به این صورت که در قدم اول حفاری و کندن سنگ های درون معدن پیش رو است و سپس سنگ چینی و یافتن سنگ فیروزه از بین تکه خرده های سنگ. در مرحله بعد تراش دادن سنگ به اشکال هندسی مختلف توسط استادان این حرفه انجام می شود و سپس در اختیار تولید کنندگان زیورآلات قرار می گیرد.

زیباترین فیروزه متعلق به شهر نیشابور و دامغان است اما از آن جهت که فیروزه نیشابوری معروف تر است افراد گمان می کنند که این فیروزه زیباتر و مرغوب تر است. دو نوع فیروزه در بازار موجود است بنام های فیروزه عجمی و فیروزه شجری. فیروزه عجمی که تنها در معادن ایران استخراج می شود دارای سطحی صاف و بدون رگه است. رنگ آن آبی شفاف و تیره است و از گران ترین و مرغوب ترین سنگ های فیروزه محسوب می شود. فیروزه شجری دارای رگه های قهوه ای رنگ روی سطح سنگ است و در رنگ های آبی و سبز موجود می باشد. سنگ فیروزه دامغان نیز دارای طیف های رنگی مختلف از آبی روشن و فیروزه ای گرفته تا آبی مایل به سبز است که کاربردهای گوناگونی دارد.

خرید فیروزه عجمی طبیعی

خرید فیروزه عجمی طبیعی

فیروزه عجمی طبیعی با درخشندگی و استحکام بالا مناسب انواع انگشتر مردانه و زنانه است. جلا و رنگ این فیروزه عجمی چشم نواز است و هر شخصی را برای خرید وسوسه می کند. همچنین این سنگ زیبا، آرامش بخش نیز می باشد و با احوالات درونی فرد عجین می شود. خرید سنگ فیروزه به کمی تجربه و شناخت نیاز دارد که بتوان سنگ اصل را نسبت به نوع تقلبی آن تشخیص داد. یکی از راه های ساده برای تشخیص فیروزه اصل، کشیدن سوزن روی سطح سنگ است که در صورت عدم رویت خط بر روی آن، به اصل بودن فیروزه پی خواهید برد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما