فروشنده سنگ فیروزه عنکبوتی نیشابور

ایران دارای منابع عظیم خدادادی است، یکی از این نعمت ها فیروزه است،سنگ فیروزه عنکبوتی از انواع فیروزه استخراج شده در نیشابور است که به دلیل وجود رگه هایی از فلزات دیگر به شکل تارهای عنکبوت درآمده.

فروشنده سنگ فیروزه عنکبوتی نیشابور

بهترین سنگ فیروزه عنکبوتی رگه طلایی

بهترین سنگ فیروزه عنکبوتی رگه طلایی به سنگ فیروزه ای که دارای ناخالصی و وجود رگه هایی در آن باشد سنگ فیروزه عنکبوتی می گویند، بهترین فیروزه از لحاظ وجود رگه هایی در آن ، سنگ فیروزه خراسان و هندوستان است عمده عناصر تشکیل دهنده این کانی فسفات است ، این سنگ در برابر روغن، مواد شیمیایی و اسیدها حساس بوده و از بین می رود.

 در صورتی که در این سنگ رگه هایی از فلزات دیگر مانند آهن و یا مس وجود داشته باشد به آن سنگ فیروزه عنکبوتی رگه طلایی می گویند.

فیروزه عنکبوتی نیشابور ازجمله مرغوب ترین فیروزه های عنکبوتی است. این فیروزه به رنگ های آبی، آبی متمایل به سبز و سبز یافت میشود.

برای این سنگ خاصیت های بیشماری را برشمرده اند، ازجمله: این سنگ موجب آرامش روح و روان میشود، نورچشم را تقویت می کنند، برای درمان گلو درد و بیماری های تنفسی، درمان شکم درد، درمان افسردگی، ایجاد شادی و نشاط و بیماری های روحی، بهبود گردش خون، افزایش اعتماد به نفس، ایجاد نیروهای مثبت در انسان و کمک به خواب آرام، بهبود عملکرد کبد، بهبود عملکرد کلیه، 

کمک به دفع ویروس از بدن، کمک به دفع باد فتق، درمان درد بدن و هزاران خاصیت دیگر به همین دلیل اسلام تاکید زیادی بر استفاده از این سنگ کرده.

این سنگ برخلاف سنگ های دیگر که به عنوان جواهر استفاده میشود دارای تنوع در طرح می باشد.

و این تنوع موجب شده که در بین مردم محبوب شده و کاربرد گسترده ای در صنعت جواهر سازی داشته باشد.

مرکز خرید سنگ فیروزه نیشابوری

مرکز خرید سنگ فیروزه نیشابوری ایران دارای معادن فیروزه است، عمده این معادن در شهر نیشابور می باشد، که دارای مرغوبیت و خلوص بالا بوده و از مراکز عرضه سنگ فیروزه در کشور می باشد. البته در کرمان نیز معدن بزرگ فیروزه کشف شده که از لحاظ کیفیت با فیروزه نیشابور برابری می کند.خرید سنگ فیروزه عمدتا در شهر نیشابور انجام میشود، البته این سنگ های خام توسط نمایندگی های مجاز در شهرهای دیگر نیز به فروش می رسد. و بسیاری از کشورهایی که خواستار سنگ خام هستند از طریق مدیر فروش این مجموعه ها اقدام کرده و ثبت سفارش می کنند.

کارگاه های تولید کننده سنگ فیروزه همچنین دارای سایت رسمی فروش  نیز می باشند تا در صورتی که خریداران به نمایندگی های فروش این محصول دسترسی نداشتند از طریق این سایت نوع محصول خود را انتخاب کرده و پس از ثبت سفارش به مقدار مورد نیاز این محصول را در اقصی نقاط ایران دریافت کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما