فروشنده عمده فیروزه خالص ایرانی

سنگ فیروزه اصل یکی از زیباترین و پرطرفدارترین سنگ هایی است که طرفداران زیادی دارد. سنگ فیروزه در موارد مختلفی چون جواهر سازی مانند گردنبند، انگشتر ، دستبند و گوشواره استفاده کرد.فیروزه ایرانی عمده یکی از پر جلوه ترین سنگ هایی است که رنگ های خاص آن بسیار چشم گیر است و بر زیبایی و جلوه آن می افزاید.همچنین ظاهر آن با رگه ها ظاهر آن را دوچندان خاص نموده است.

فروشنده عمده فیروزه خالص ایرانی

بررسی مشخصات فیروزه ایرانی

بررسی مشخصات فیروزه ایرانی سنگ فیروزه در همه ی جهان استخراج می شود اما همه به دنبال نمونه اصل و ایرانی آن  هستند.سنگ فیروزه در همه ی دنیا علاقه مندان زیادی را به خود اختصاص داده و هر روز به دلیل فواید و کاربرد هایی که دارد به علاقه مندان این سنگ افزوده می شوند. 

سنگ فیروزه نیشابور را به انواع فیروزه خالص ایرانی می شناسند.این سنگ از زیباترین و مشهور ترین سنگ های فیروزه در جهان است.سنگ فیروزه اصل نیشابور برخلاف سنگ‌های فیروزه امریکا ،صاف و یکدست نیست و دارای رگه ها پستی هایی است.

 سنگ فیروزه در رنگ های متنوعی چون آبی کم رنگ، آبی پر رنگ ،سبز کمرنگ و سبز پررنگ وجود دارد. که هر چقدر این رنگ ها به سمت آبی تیره متمایل شود و رنگ آبی بر رنگ سبز غالب شود ،آن سنگ اصل و ارزش بیشتری دارد و طرفداران بیشتری را به خود اختصاص می دهد.

جواهرات با سنگ فیروزه اصل نیشابور به دلیل رنگ زیبا و رگه های خود جلوه وزیبایی جواهر را چندین برابر می کند .و باعث شده است طرفداران این جواهرات را بیشتر کند.

 سنگ فیروزه نوعی سنگ آذرین است که در کنار کوه های آتشفشان دیده می شود.و می توان آن هارا در اطراف زمین جمع آوری کرد،و آن فیروزه اصل و ارزش فراوانی بخصوص در صنعت جواهر سازی دارد. اما تعدادی از آنها نیز در زیر زمین قرار می گیرند و با عبور مواد معدنی از آن ها ارزش آن ها کمتر و در صنعت جواهر سازی استفاده چندانی ندارد.

خرید انواع سنگ فیروزه بصورت عمده

خرید انواع سنگ فیروزه بصورت عمده خرید سنگ فیروزه اصل از مغازه های با سابقه بخصوص در شهر های مشهد و نیشابور رایج است .همچنین خرید این سنگ ها از سایت های اینترنتی معتبر و دارای سابقه بسیار و همچنین دارای سنگ های اصل با قیمت مناسب امروزه مورد توجه زیادی قرار گرفته است .با مراجعه به سایت های معتبر می توان علاوه بر تنوع زیاد انتخاب سنگ ها ، قیمت مناسب ،اصل و کیفیت بی نظیر این سنگ هارا مشاهده کرد و سپس با انتخاب خود محصول مورد نظر خود را تهیه و خریداری نمود .

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما