فروشنده فیروزه شجر رگه طلایی اصل

فیروزه شجر اصل دارای رگه های طلایی بسیار زیبایی است که از ارزش تجاری بسیار زیادی برخوردار می باشد. فروشنده های این محصول می توانند به مشتریان گرامی در زمان خرید و انتخاب این کالا کمک کنند. فروش فیروزه شجر رگه طلایی در بازار های داخلی با قیمت مناسب و کیفیت بسیار عالی انجام می شود. قیمت فروش این محصول به ابعاد و اندازه آن بستگی دارد.

فروشنده فیروزه شجر رگه طلایی اصل

فیروزه شجر چه مشخصاتی دارد؟

فیروزه شجر چه مشخصاتی دارد؟ فیروزه یک نوع سنگ قیمتی بسیار زیبا است که از آن اغلب در صنعت طلا و جواهر استفاده می شود. این محصول دارای مدل های گوناگونی است که از این مدل ها می توانیم به فیروزه شجر اشاره کنیم. این نوع فیروزه به شکل درخت است و این امر باعث شده تا به آن فیروزه شجر گفته شود.

این نوع سنگ فیروزه از زیبایی بسیار زیادی برخوردار است و اصلی ترین منبع تولید آن در ایران شهر نیشابور می باشد. فیروزه شجر دارای مشخصات و ویژگی های بسیار زیادی است که افراد بهتر است در زمان خرید به آن توجه کنند. این مشخصات را می توانیم به صورت زیر طبقه بندی کنیم:

  • از اصلی ترین و مهمترین مشخصه های این محصول می توانیم به سختی بسیار زیاد آن اشاره کنیم. این نوع سنگ در مقایسه با مدل های دیگر سنگ فیروزه از میزان سختی و مقاومت فیزیکی بالایی برخوردار است و می توان از آن برای مدت زمان بسیار طولانی استفاده کرد.
  • از دیگر مشخصات این کالا، رنگ آن است. رنگ فیروزه شجر به صورت آبی تیره می باشد و از زیبایی منحصر به فردی برخوردار است.
  • این نوع سنگ نور خورشید را از خود عبور نمی دهد و می توان برای تمیز کردن آن از پارچه های ساده نخی نیز استفاده کرد. تمیز کردن این محصول با پارچه به طول عمر آن کمک خواهد کرد.

مرکز خرید فیروزه شجر اصل

مرکز خرید فیروزه شجر اصل مشتریان گرامی در زمان خرید فیروزه شجره بهتر است به اصل بودن این محصول توجه کنند. اصل بودن این کالا را می توان از روی رگه های موجود در آن تشخیص داد. اگر شما نیز قصد خرید این نوع سنگ قیمتی و ارزشمند را دارید و می خواهید که این کالا را با صرف هزینه مقرون به صرفه ای تهیه کنید، بهتر است به این سایت مراجعه نمایید.

این سایت اصلی ترین و معتبر ترین مرکز خرید فیروزه شجر اصل و با کیفیت در کشور است که این محصولات را با مناسب ترین نرخ به دست مشتریان گرامی و محترم می رساند. ارسال در این مرکز در سریع ترین زمان انجام می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما