فروشنده فیروزه شجر رگه طلایی درشت

سنگ فیروزه از لحاظ رنگ ظاهری به دو دسته تقسیم می شود که شامل شجر و عجم است. سنگ شجر بر روی سطح خود رگه هایی به رنگ طلایی، قهوه ای و یا مشکی دارد که به زیبایی آن می افزایند. بسیاری از مردم این نوع فیروزه را به دلیل وجود همین خطوط آن بر انواع دیگر ترجیح می دهند. فروشنده های سنگ های قیمتی، انواع فیروزه شجر رگه طلایی درشت و یا کوچک را به مصرف کنندگان ارائه می دهند.

فروشنده فیروزه شجر رگه طلایی درشت

انواع فیروزه شجر مدل اشکی

انواع فیروزه شجر مدل اشکی همانطور که در بخش قبل اشاره کردم، فیروزه انواع مختلفی دارد. فیروزه شجری یک نمونه بسیار پرطرفدار و محبوب این سنگ زیباست که در اثر وجود اکسید آهن در ترکیباتش، بر روی آن خطوطی پدیدار گشته است. این سنگ توسط سنگ تراشان به صورت های مختلفی تراش خورده و شکل داده می شود، تا در ساخت زیور آلات مورد استفاده قرار گرفته و بر جلوه آن ها بیفزاید.

یکی از مدل های بسیار معروف و پر طرفدار این سنگ، مدل اشکی است، که بیشتر در ساختن گردن آویز های زنانه استفاده می شود. حالت این سنگ همانطور که از نامش پیداست، شبیه اشک است و به دلیل خطوط طلایی رنگی که روی آن قرار دارد، با قرار گرفتن در یک قاب طلا، زیبایی خیره کننده ای پیدا می کند.

سنگهای فیروزه شجر درشت و یا کوچک، بر اساس رنگ بندی و سایزشان در بازار قیمت گذاری می شوند. به عنوان مثال، هرچقدر رنگ این سنگ ها تیره تر بوده و به سبز نزدیک تر شود، ارزش آن ها بیشتر است. به علاوه نوع تراش و میزان کاری که بر روی سنگ انجام شده است نیز نرخ آن را تغییر می دهد.

مرکز پخش فیروزه رگه طلایی اصل

مرکز پخش فیروزه رگه طلایی اصل معمولا سنگ فیروزه انواع فیک و تقلبی خیلی زیادی در بازار دارد که شما باید در هنگام خرید نهایت دقت خود را به کار بگیرید تا در دام افراد سودجو نیفتید. برای تشخیص دادن سنگ اصلی از تقلبی می توانید آن را بر روی یک سطح شیشه ای بکشید. سنگ اصلی باعث ایجاد شدن خراش روی شیشه می شود.

به علاوه رنگ فیروزه اصل مات است و شفافیت خیلی زیادی ندارد. همچنین این سنگ در مجاورت نور مستقیم خورشید به هیچ وجه تغییر رنگ نمی دهد. در نهایت باید به این نکته توجه کنید که سنگ اصل را از فروشندگان معتبر آن بخواهید.

مرکز پخش و فروش سنگ های قیمتی، انواع فیروزه رگه طلایی اصل را از تولید به مصرف در کشور عرضه کرده و با نرخ مناسب در اختیار مصرف کنندگان عزیز قرار می دهد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما