فروشنده فیروزه عجمی پاک درجه یک

سنگ فیروزه، سنگی است به رنگ آبی، که ارزش بسیار زیادی داشته و جزء سنگهای قیمتی به حساب می آید. این گوهر در مناطق مختلفی از دنیا یافت می شود، اما بزرگترین منبع استخراج آن در نیشابور است. فیروزه نیشابور یکی از بهترین و با کیفیت ترین نوع این سنگ بوده و شهرت جهانی دارد. فروشنده سنگهای قیمتی، فیروزه عجمی پاک درجه یک و بی نقص را به مصرف کنندگان ارائه می دهد.

فروشنده فیروزه عجمی پاک درجه یک

دسته بندی سنگ فیروزه بر اساس شکل ظاهری

دسته بندی سنگ فیروزه بر اساس شکل ظاهری سنگ فیروزه بر اساس شکل ظاهری اش دسته بندی می شود. به طور کلی دو نوع فیروزه در دنیا وجود دارد. سطح فیروزه عجمی کاملا صاف و یکدست به رنگ آبی است و هیچ زائده ای در آن دیده نمی شود. ولی بر روی سطح فیروزه شجری رگه ها و خطوط تیره ای وجود دارد که نشان دهنده مقداری اکسید آهن در ترکیبات آن است.

در این میان سنگ فیروزه عجمی از زیبایی خاصی برخوردار بوده و طرفداران خیلی زیادی در دنیا دارد. از این سنگ خوش رنگ و براق، برای ساخت انواع زیور آلات زنانه و مردانه، سنجاق های سر، سنجاق سینه و … استفاده می شود. در گذشته هم تاج و نیم تاج پادشاهان و ملکه ها، با این سنگ گرانبها تزئین می شد.

برای دست یابی به این سنگ با ارزش، معادنی در دل زمین حفر می شود و آن را از زیر خاک بیرون می کشند. البته تجربه نشان داده است، هر چقدر این سنگ به سطح زمین نزدیک تر باشد، کیفیت بیشتری دارد و رنگ و ساخت آن بهتر است.

فیروزه عجمی، علاوه بر کاربردهای زینتی، برای سلامتی هم بسیار مفید است. آثار فوق العاده این سنگ در آرامش روحی و جسمی انسان ها، از نظر طبی هم به اثبات رسیده است.

مرکز پخش فیروزه عجمی پاک نیشابور

مرکز پخش فیروزه عجمی پاک نیشابور فیروزه پاک نیشابور یکی از بهترین و با کیفیت ترین نوع این سنگ زیباست که با دقت و ظرافت تراشیده و صیقل داده شده است. این سنگ هم به صورت جداگانه و هم در ترکیب جواهرات در بازار دیده می شود. خانم ها بیشتر آن را در گردنبند و گوشواره هایشان به کار می برند و آقایان هم در انگشتر یا تسبیح.

برای خرید فیروزه اصل، باید به سراغ فروشندگان معتبر و با سابقه بروید. البته راه هایی هم برای تشخیص دادن سنگ اصلی از تقلبی وجود دارد. مثلا شکستن سنگ و بررسی رنگ قسمت داخلی آن.

مرکز  پخش فیروزه عجمی، بهترین نمونه های این سنگ را از کارخانه های تولید کننده دریافت کرده و با نرخ مناسب تری نسبت به بازار در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما