فروشنده فیروزه پیریت دار درجه یک

انواع مختلف سنگ های فیروزه در میان ایرانیان از گذشته بسیار دور تا به همین امروز بسیار پر مصرف و محبوب بوده است و دلیل محبوبیت علاوه بر زیبایی سنگ های فیروزه ریشه در فرهنگ و پیشینه ایرانیان و عقاید مسلمانان نیز دارد. فیروزه پیریت دار فیروزه ای است که می توان از آن به عنوان تحولی جدید در صنعت جواهر سازی و انگشتر سازی نام برد که حاصل خلاقیت و هنر نسل جدید می باشد.

فروشنده فیروزه پیریت دار درجه یک

مشخصات انواع فیروزه پیریت دار چیست؟

مشخصات انواع فیروزه پیریت دار چیست؟ از استفاده در تاج های فرمانروایان و پادشاهان گذشته تا استفاده بر روی نگین انگشتر و جواهرات امروزی می توان نقش پررنگ سنگ های فیروزه را مشاهده کرد به نحوی که سرنوشت جواهرسازی کشور های آسیای میانه به نوعی با این سنگ گران بها عجین شده است.

بر پایه ی شکل ظاهری سنگ های فیروزه در دو گونه ی عجمی و شجری قرار می گیرند که هر کدام از این دو دسته دارای شباهت ها و تفاوت هایی بر روی سطوح خود می باشند؛ سنگ های فیروزه عجمی معمولاً به سنگ هایی گفته می شود که بر روی سطوح خود فاقد هرگونه نگاره و خط و نقش اضافی باشند و سطحی یکنواخت و بدون هیچ طرح خاصی داشته باشند اما سنگ های فیروزه شجری به سنگ هایی گفته می شود که به تعداد بسیار بالایی بر روی سطوح خود دارای برجستگی ها و فرورفتگی ها و خط و نگاره های ظریفی باشند.
به طور معمول سنگ های فیروزه پیریت دار بر اساس سه مولفه کیفی دسته بندی می شوند: 1.رنگ 2.طرح 3.نوع و معدن استخراج سنگ فیروزه

معمولاً سنگ های فیروزه پیریت دار درجه یک به واسطه ی استفاده از سنگ های فیروزه رگ دار خالص و با رنگ مات تر و تیره تر ساخته می شوند که مهم ترین و بهترین سنگ های فیروزه شجری در ایران از معادن شهر های نیشابور و دامغان استخراج می‌شود و با استفاده از هنر جواهر سازان این بین سنگ ها فیروزه ساخته می شوند.

خرید مستقیم فیروزه رگه دار خالص

خرید مستقیم فیروزه رگه دار خالص وب سایت فروشگاهی ما با تکیه بر دانش متخصصین بومی و تکنولوژی نوین در این زمینه توانسته کار استخراج و تولید سنگ های فیروزه را با کمترین هزینه و بهترین کیفیت انجام دهد، از این رو شما مصرف کنندگان گرامی امکان تهیه سنگ های فیروزه پیریت دار خود را به صورت مستقیم و بدون واسطه از طریق فروشگاه آنلاین ما در اختیار دارید و می توانید بدون داشتن دغدغه از کیفیت و قیمت محصولات ما، فیروزه رگه دار خالص مورد نظر خود را با بالاترین کیفیت و نازلترین قیمت موجود در بازار از طریق فروشگاه ما تهیه کنید.

هم چنین شما می توانید برای کسب اطلاعات بیش تر در زمینه قیمت فیروزه رگ دار خالص و آشنایی بیش تر با انواع مختلف سنگ های فیروزه با کارشناسان سایت ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما