فروشنده فیروزه پیریت دار رگه طلا

در حال حاضر فروشنده فیروزه پیریت دار رگه طلا  را در کیفیت مرغوب و ظاهر زیبا و هم چنین قیمت بسیار مناسب در اختیار مشتریان خاص و مشکل پسند آن قرار می دهد که اغلب صاحبان صنایع رنگ سازی، کاغذ سازی و زیورآلات از خریداران عمده این محصول می باشند که از قیمتی ارزان تر و مقرون به صرفه تر برخوردار می باشد. البته عرضه این محصول به طور مستقیم و با حذف واسطه ها می باشد.

فروشنده فیروزه پیریت دار رگه طلا

مراحل تولید فیروزه پیریت دار

مراحل تولید فیروزه پیریت دار

از مراحل تولید فیروزه پیریت دار می توان به استخراج این سنگ از معادن فیروزه به نام و مشهور در ایران اشاره نمود که در حین استخراج در آن شکاف های ریزی ایجاد شده و توسط کارخانه ها و کارگاه های سنگ شکن برش خورده و سابیده می شود سپس در حجم ها و ابعاد مختلف و مطابق با درخواست مشتری ارائه می گردد.

باید یاد آور و متذکر شد که این نوع سنگ با ارزش در نوع خود بی نظیر و دارای مزیت های ویژه و خاص می باشد که در تنوع رنگ های زرد، طلایی، بوی مشابه گوگرد به دلیل وجود دو عنصر مهم گوگرد و آهن در ترکیب آن و غیره بوده که از درخشندگی و جذابیت خاصی برخوردار است.

ایران به عنوان یکی از تولید کنندگان بزرگ انواع سنگ های فیروزه از قبیل سنگ پیریت دار رگه طلا می باشد که با پیشرفت تکنولوژی و فناوری های روز دنیا و بهره گیری از تکنسین های حاذق و خبره اقدام به استخراج و تولید این نمونه از سنگ معروف و محبوب نموده اند که از شهرت جهانی و جنبه صادراتی بالایی در دنیا برخوردار است.

مرکز خرید فیروزه معدنی خالص

مرکز خرید فیروزه معدنی خالص

در حال حاضر مرکز خرید فیروزه خالص آن را با کیفیت ممتاز و نیز رنگ ها و طرح های مختلف بر روی انواع زیور آلات عرضه می دارد که معمولا به روش های مستقیم و بدون حضور و یا به صورت حضوری در اختیار مشتریان آن قرار می دهد.

این نمایندگی های زیر نظر شرکت های تولیدی در حال فعالیت هستند که این محصول عمده را طبق استانداردهای جهانی و نیز با استفاده از مواد اولیه طبیعی با بهترین کیفیت و نازل ترین قیمت در بازار های داخلی و خارجی به روش مستقیم و عمده عرضه می نمایند که طرفداران زیادی را در بر گرفته است.

باید به این نکته نیز اشاره نمود که این مرکز خرید با تبلیغات گسترده در سطح داخلی و خارجی کشور اقدام به تامین نیاز آنان کرده است که علاوه بر حفظ منافع مالی و ارزی خود در رشد و شکوفایی اقتصادی کشور سهیم می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما