فروش بهترین فیروزه شجری اصل

آیا تا به حال سنگ فیروزه را دیده اید؟ این سنگ یک نگین زیبا به رنگ آبی فیروزه ای است که به کار بردن آن در ساخت زیور آلات مختلف طلا یا نقره، بر جلوه و بهای آن می افزاید و نشان دهنده سلیقه و ذوق استفاده کننده آن است. بهترین نمونه فیروزه در کشور ما به شهر نیشابور تعلق دارد و در دو نوع شجری و عجمی یافت می شود. فیروزه شجری اصل در مراکز فروش سنگهای قیمتی به متقاضیان عرضه می گردد.

فروش بهترین فیروزه شجری اصل

منظور از فیروزه احیا شده چیست؟

منظور از فیروزه احیا شده چیست؟ آیا می دانید که منظور از سنگ فیروزه احیا شده یا زنده شده چیست؟

فرایند احیا یا زنده کردن سنگ فیروزه به بازگرداندن یا تقویت کردن رنگ آن مربوط می شود. همه سنگ هایی که از داخل معادن خارج می شوند رنگ آبی پر رنگ دلخواه و مطلوب را ندارند.

برخی از این کانی ها به رنگ های خیلی روشن و نزدیک به سفید هستند. اما تمام ویژگی های یک فیروزه مرغوب را دارند. به همین دلیل هم برای جلوگیری از هدر رفت آن ها، مراحل احیا سازی را بر رویشان اجرا می کنند.

در این فرایند سنگ هایی که کمرنگ هستند، برای مدت مشخصی در داخل یک محلول قرار می گیرند تا به مرور رنگ آن ها تقویت شده و به صورت مطلوب و قابل مصرف درآید. این نگین ها در داخل بازار های خرید و فروش فیروزه به عنوان سنگ احیا شده معامله می شوند و طرفداران زیادی هم دارند.

این سنگها نیز تمامی خاصیت های یک سنگ فیروزه را دارند، چرا که کاملا طبیعی و اصل هستند و از نظر ترکیبات هیچ فرقی با نمونه های دیگر ندارند. پس می توانید آن را برای ساختن انگشتر و یا تسبیح به کار ببرید و از فواید آن بهره مند گردید.

مرکز خرید انواع فیروزه شجری اصل

مرکز خرید انواع فیروزه شجری اصل فیروزه شجری که نوع رگه دار و طرح دار این سنگ زیباست، انواع مختلفی دارد. رنگ خطوط و شکل آن ها در این سنگها دارای تنوع بسیار زیادی است که بر قیمت نهایی آنها تاثیر می گذارد. البته رنگ زمینه سنگ و اندازه و نوع تراش آن نیز از عوامل اصلی قیمت گذاری فیروزه هستند.

خرید انواع فیروزه اصل از مرکز پخش و فروش سنگ های قیمتی در سراسر کشور انجام می شود. فروشندگان این محصولات، برای خدمت رسانی بهتر و فروش بیشتر این کالای با ارزش، اقدام به عرضه آن ها در بستر فضای مجازی و فروشگاه های اینترنتی کرده اند.

توصیه ما به شما عزیزان این است که در این ایام شیوع ویروس کرونا، از سایت های آنلاین برای سفارش و خرید این نگین استفاده کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما