فروش بی واسطه سنگ فیروزه گرد آبی

از سالیان دور انسانها از سنگهای تزئینی برای زیبایی استفاده میکردند، باید بدانید اولین سنگی که برای این امر استفاده میشد سنگ فیروزه بوده، ایرانیان نیز از دیر باز توجه زیادی به تولید و استفاده از آن داشتند. یکی از انواع این کانی زینتی سنگ فیروزه گرد میباشد که زیبای قابل توجهی دارد.

فروش بی واسطه سنگ فیروزه گرد آبی

دانستنی های جالب درباره تاریخچه سنگ فیروزه

دانستنی های جالب درباره تاریخچه سنگ فیروزه  به نظر شما بشر از چه زمانی از سنگ فیروزه استفاده میکرده است؟ جالب است بدانید اولین سنگهای فیروزه همزمان با روی کار آمدن فراعنه در مصر باستان کشف و استخراج شدند.
همانطور که فیروزه اولین بار توسط مصریان کشف شد اولین جواهر فیروزه نیز دستبندی بود که در دست ملکه ای مصری به نام زر یافت شد، بر روی این دستبند نام خود ملکه نقش بسته بود.

 همانطور که تاریخ بشریت به سمت جلو حرکت میکرد این سنگها بیشتر از بیش مورد توجه قرار میگرفتند به طوری که 4500 سال پیش در صحرای سینا که مرکز عمده استخراج این سنگ گرانبها بود سه هزار نفر مشغول به کار استخراج بودند.
نکته قابل توجه این است که در آن زمان به دلیل ارزش بالای این کانیهای زینتی سه هزار نفر نگهبان نیز مراقب کارگران معدن بودند.

 از دیگر جاهایی که که در آن فیروزه از ارزش زیادی برخوردار بوده میتوان به آمریکای جنوبی و در میان قبائل آرتکها اشاره کرد، این مردمان از این سنگهای پرارزش در ماسکها و اشیاء مذهبی خود استفاده میکردند.

 آیا میدانستید فیروزه سنگ ملی تبت میباشد و مردم این کشور اعتقاد دارند این سنگها آنها را از اشرار حفظ میکند و برایشان سلامتی و ثروت به ارمغان می آورد؟

تاریخچه سنگ فیروزه در ایران: با وارد شدن ایران به عرصه استخراج فیروزه، ایرانیان توانستند با کیفیتترین انواع سنگ فیروزه را تولید کنند. فیروزه ایران آنقدر خوب بوده و هست که توانستند آنرا به سراسر جهان صادر کنند، مثلا مصریان که خود اولین تولید کننده سنگ فیروزه بودند با مشاهده سنگهای ایرانی شیفته این سنگها شدند و برای جواهرات خود از سنگهای وارداتی ایرانی استفاده میکردند.

بازار خرید سنگ فیروزه گرد تراش خورده

بازار خرید سنگ فیروزه گرد تراش خورده باید به این نکته توجه داشت که سنگ مذکور علاوه بر زیبایی خواص زیادی نیز دارد پس بر آن شدیم تا این سنگها را تولید کنیم و با قیمت مناسب در اختیار مصرف کنندگان قرار دهیم.
یکی از تولیدات شرکت، فیروزه گرد تراش خورده میباشد که با توجه به جایی که میخواهید فیروزه را به کار ببرید میتوانید از آن استفاده کنید.

آیا قصد خرید سنگ فیروزه را دارید؟ در صورتی که مایل به خرید این سنگ زینتی میباشد میتوانید با مشاورین ما در ارتباط باشید تا بتوانید با توجه به نیازتان بهترین سنگ ممکن را انتخاب کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما