فروش بی واسطه فیروزه خام نیشابور

فیروزه یکی از با قدمت ترین انواع سنگ زینتی مورد استفاده در سراسر دنیا می باشد،برخی از سوابق تاریخی نشان از این دارد که استفاده از این سنگ برای تولید جواهر به بیش از دو هزار سال پیش باز می گردد، ما به عنوان نمایندگی فروش بدون واسطه فیروزه نیشابور در این مطلب به فیروزه احیا شده و خرید فیروزه نیشابور می پردازیم.

فروش بی واسطه فیروزه خام نیشابور

تشخیص فیروزه احیا شده نیشابور

تشخیص فیروزه احیا شده نیشابور فیروزه همان گونه که گفته شد از محبوب ترین سنگ های زینتی است که علت محبوبیت این سنگ بیشتر به طیف رنگی جذاب آن باز می گردد،جالب است که بدانید فیروزه با وجود آن که معمولا رنگی بین آبی و سبز دارد اما در طیف های رنگی دیگر نیز به صورت محدود یافت می شود.

نکته ی جالب در مورد فیروزه این است اصطلاحا این سنگ را از دسته ی سنگ های زنده حساب می کنند و علت این موضوع این است که فیروزه حتی پس از استخراج مرتب در حال واکنش شیمایی و ترمیم بافت خود است اما موضوع این است که سنگ فیروزه نیشابور سنگ بسیار حساسی است و با کوچکترین سهل انگاری مثل شستن با مواد شوینده یا چرب شدن دچار تخریب می شود و می میرد و دیگر واکنش شیمایی نشان نمی دهد و رفته رفته زیبایی و خواص خود را از دست می دهد.

عده ای با روش های مختلف و تخصص به احیای سنگ های فیروزه می پردازند اما حقیقت آن است که سنگ احیا شده اگرچه ظاهرا ترمیم می شود و رنگش را به دست می آورد اما دیگر واکنش شیمیایی ندارد و زنده محسوب نمی شود،معمولا تشخیص سنگ احیا شده برای متخصصین در این زمینه کاری ندارد اما برای افراد عادی سخت است.

از مهم ترین فاکتور های فیروزه های احیا شده می توان به این اشاره کرد که معمولا فیروزه احیا شده رنگ منظم و پررنگی دارد و حفره های طبیعی روی سنگ به واسطه ی مواد خاص برای احیا، پر شده است و سنگ حالتی مصنوعی به خود گرفته است.

مرکز خرید بهترین فیروزه نیشابور

مرکز خرید بهترین فیروزه نیشابور اگر شما مخاطبین گرامی قصد خرید فیروزه ی اصل نیشابور را دارید و اگر می خواهید از مزایای این سنگ ارزشمند نهایت بهره را ببرید می توانید به سایت ما به عنوان مرکز خرید معتبر و تخصصی بهترین فیروزه نیشابور مراجعه نمایید.

ما در سایت خود انواع مختلف و با کیفتی از فیروزه نیشابور را با کیفتی بسیار عالی و قیمتی به مراتب پایین تر از سطح بازار ارائه نموده ایم تا خریداران ضمن اطلاع از قیمت انواع فیروزه و آگاهی از ویژگی کیفی هر کدام،محصول مورد نظر خود را به راحتی انتخاب و خریداری نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما