فروش بی واسطه فیروزه عجمی نیشابور

فیروزه عجمی یک گوهر با اززش به رنگ آبی می باشد. این سنگ را معدن کاران از اعماق زمین بیرون می کشند. شهرستان نیشابور واقع در استان خراسان رضوی محل اصلی تشکیل شدن این سنگ گرانبها در سرزمین ماست. فیروزه عجمی نیشابور به علت رنگ بسیار زیبا و مرغوبیت بالایش شهرت جهانی دارد. فروش بی واسطه و مستقیم این نگین در مراکز پخش عمده آن با بهای کمتری نسبت به بازار انجام می شود.

فروش بی واسطه فیروزه عجمی نیشابور

فاکتورهای مهم در قیمت فیروزه نیشابور

فاکتورهای مهم در قیمت فیروزه نیشابور فیروزه سنگی است که ارزش خیلی زیادی در دنیا دارد. اما در تعیین قیمت سنگ های فیروزه نیشابور، چند عامل مهم و اصلی وجود دارد. با ما همراه باشید تا به بررسی فاکتورهای موثر بر نرخ نهایی این گوهر بپردازیم.

مهم ترین عامل برای تعیین بهای این سنگ، رنگ آن می باشد. فیروزه در رنگهای مختلفی از آبی خیلی روشن تا سبز تیره یافت می شود. هرچه رنگ این سنگ تیره تر باشد ارزش آن نیز بیشتر است. در برخی موارد برای تقویت کردن رنگ سنگهای خیلی روشن، از روش های خاصی استفاده می شود که احیا یا زنده کردن نام دارند.

دومین فاکتوری که نرخ این گوهر را تحت تاثیر می گذارد، سایز و اندازه آن است. مطمئنا سنگهای درشت تر قیمت خیلی بیشتری دارند. البته نوع تراش و شکل آن نیز می تواند بر ارزش آن تاثیر بگذارد. پس خیلی مهم است که این سنگ به دست جواهر سازان با تجربه تراشیده شود تا کمترین هدر رفت را داشته باشد.

استان خراسان و شهر مشهد دارای بزرگترین بازار های عرضه و خرید فیروزه نیشابور اصلی است. انواع این سنگ را در این مراکز، به شکل خام، تراشیده و یا در داخل جواهراتی مانند انگشتر می توان یافت و به عنوان یک سوغاتی با ارزش خریداری کرد.

بازار خرید سنگ فیروزه عجمی نیشابور

بازار خرید سنگ فیروزه عجمی نیشابور سنگ فیروزه عجمی نیشابور، بهترین نگینی است که همه مردم برای ساختن انگشتر انتخاب می کنند. از این سنگ هم در انگشتر های زنانه و هم مردانه استفاده می شود و هیچ محدودیتی ندارد. به همراه داشتن نگین فیروزه علاوه بر زیبایی دارای خواص بسیار زیادی است که باعث محبوبیت بیشتر آن می شود.

بازار پخش و توزیع سنگ های قیمتی، انواع مختلف فیروزه را در اندازه های گوناگون به متقاضیان آن ها ارائه می دهند. خرید این نگین از این مراجع صرفه اقتصادی بیشتری دارد. چرا که آن را از تولید به مصرف عرضه می کنند و سود کمتری نیز برای فروش در نظر می گیرند.

شما می توانید از طریق همین وب سایت نیز به سفارش و خرید سنگ فیروزه عجمی از راه دور بپردازید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما