فروش تضمینی فیروزه عجمی عمده

برای خرید فیروزه عجمی می توان به مراکز فروش مراجعه و به صورت حضوری خرید خود را انجام داد و همچنین می توان به صورت غیرحضوری و اینترنتی از طریق سایت های معتبر خرید کرد.

با مراجعه به سایت های فروش می توانید از آدرس مراکز فروش فیروزه در شهر محل زندگی خود اطلاع حاصل کنید، همچنین می توان با اطلاعات این سایت ها به قیمت و همچنین تضمینی بودن آن ها پی برد.

فروش تضمینی فیروزه عجمی عمده

خصوصیات بارز فیروزه عجمی

خصوصیات بارز فیروزه عجمی از زمان های قدیم تا کنون استفاده از فیروزه در بین مردم رواج داشته و طرفداران زیادی دارد، این سنگ خاصیت های فراوانی داشته و همراه داشتن آن مفید است.

شاید از خود بپرسید فیروزه عجمی چه خصوصیاتی دارد و چگونه یک فیروزه را تشخیص دهیم؟ افراد کمی پیدا می شوند که فیروزه را نشناسند و یا تا به حال سنگ فیروزه ندیده باشند، از خصوصیات فیروزه می توان به رنگ آن اشاره کرد، این سنگ به رنگ آبی و همچنین سبز نیز وجود دارد اما بارزترین رنگ آن آبی بوده و بیشتر از همین طریق شناسایی می شود.

در بعضی سنگ ها رگه های رنگی مشاهده می شود که زیبایی آن را بیشتر می کند و برحسب رنگ رگه اسم های خاصی هم دارد، البته ناگفته نماند که فیروزه عجمی بدون رگه بوده و در ایران بیشتر این نوع از فیروزه مورد توجه می باشد.

از دیگر خصوصیات فیروزه عجمی سنگین بودن وزن سنگ اصلی در مقایسه با سنگ تقلبی می باشد، برخی سودجویان در پی فروش سنگ تقلبی به جای سنگ اصلی می باشند اما سعی کنید خرید خود را از مراکز معتبر انجام دهید تا از اصیل بودن آن اطمینان داشته باشید البته نوع تقلبی هم مثل اصلی زیبایی دارد ولی خواص آن را ندارد.

بازار خرید فیروزه عجمی عمده

بازار خرید فیروزه عجمی عمده فیروزه به دلیل خاصیت هایی که دارد طرفداران زیادی داشته به همین دلیل بازار خرید فیروزه بسیار پررونق بوده و تاجران زیادی از طریق خرید و فروش این سنگ زیبا سود می کنند.

برای خرید عمده این سنگ باید به شهر نیشابور سفر کرد، چون مرکز اصلی تولید فیروزه اصل این شهر می باشد و از این شهر به جاهای دیگر برای فروش منتقل می شود، پس به راحتی می توانید در شهرهای دیگر به جز نیشابور هم فیروزه اصل پیدا کنید.

این سنگ هم به صورت تکی و هم به صورت عمده به فروش می رسد، و می توانید بر حسب نیاز خود خریداری کنید، البته در کشورهای دیگر نیز هم تولید و هم خرید و فروش این سنگ رواج فراوانی دارد و فیروزه عجمی نیشابور نه تنها در ایران بلکه در کشورهای دیگر هم شناخته شده و طرفداران خود را دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما