فروش تضمینی فیروزه نیشابور شجری

فیروزه نیشابور به عنوان یکی از با ارزش ترین سنگ های فیروزه در جهان شناخته شده است. این سنگ گرانبها از معادن مختلف نیشابور به صورت رگه دار یا صاف و یکدست استخراج و‌ پس از فرآوری به صورت نگین هایی زیبا و بی نظیر وارد عرصه بازارهای فروش داخلی و خارجی می شود. خریداران عمده می توانند این محصول را از مراکز معتبری که اقدام به فروش تضمینی فیروزه  شجری نیشابور می کنند، خریداری کنند.فروش تضمینی فیروزه نیشابور شجری

مشخصات بارز فیروزه نیشابور شجری

مشخصات بارز فیروزه نیشابور شجری همانطور که اشاره شد فیروزه شجری نیشابور در نوع خود بی نظیر بوده و‌ طرفداران خاصی در بازارهای جهانی دارد.

دلیل این امر ویژگی های منحصر به فرد فیروزه نیشابور است. فیروزه شجری نیشابور دارای رگه هایی منظم شبیه تار عنکبوت در رنگ های قهوه ای یا سیاه است.

برخی از رگه ها نیز به رنگ طلایی است که‌ ارزش فیروزه شجری را بالاتر می برد. این فیروزه دارای درجه سختی ۶ می باشد.

به همین دلیل از نظر کیفیت یکی از مرغوب ترین فیروزه ها شناخته شده است. سنگ فیروزه نیشابور در طیف رنگ های آبی تا سبز در از معادن این شهر استخراج می شود.

رنگ آبی این سنگ به دلیل وجود مس و رنگ سبز آن دلیل آهن موجود در این سنگ است. سنگ فیروزه شجری با رنگ آبی تیره طرفداران بیشتری دارد.

از سنگ فیروزه شجری به عنوان نگینی زیبا در صنعت جواهر سازی، میناکاری و نقره کوبی برای ساخت ظروف تزیینی استفاده کرده و ارزشی مضاعف به آنها می دهند.

خرید ارزان فیروزه نیشابور شجری

خرید ارزان فیروزه نیشابور شجری با ورود سنگ های تقلبی یا مصنوعی به عرصه بازار فروش سنگ‌ فیروزه، همچنین باز شدن دست واسطه ها و سودجویان به بازار خرید و فروش این محصول، شرایط خرید برای افرادی که در زمینه خرید فیروزه اصل تخصصی ندارند، قدری دشوار گردیده است.

خریداران عمده فیروزه نیشابور شجری برای اطمینان از خرید فیروزه اصل با قیمت واقعی، باید به مراکز معتبر فروش این سنگ قیمتی مراجعه کنند. 

این مراکز با عرضه مستقیم سنگ فیروزه، شرایط خرید ارزان قیمت این محصول را برای خریداران عمده فراهم کرده اند.

فیروزه ارزان را با ضمانت اصل و مرغوب بودن این سنگ گرانبها از این مراکز بخواهید.

خرید فیروزه شجری ارزان و صادرات چمدانی این سنگ قیمتی توسط تجار ایرانی، سود فراوانی را نصیب خریداران این محصول در آن سوی مرزها می کند. خریداران فیروزه شجری غالبا کشورهای حوزه خلیج فارس هستند که به دلیل اعتقادات دینی، ارزش خاصی برای این سنگ قائل هستند.

به همین دلیل صادرات فیروزه نیشابور باید ساماندهی شده تا بتوان از طریق صادرات این سنگ به ارز خارجی قابل توجهی دست یافت.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما