فروش سنگ فیروزه اصل نیشابور

سنگ فیروزه نیشابور که امروزه شهرت آن زبان زد خاص و عام است از معدن فیروزه در شهر نیشابور خارج و به بازار عرضه می شود. فروش این سنگ گران بها توسط فروشگاه ها و نمایندگی های متخصصی در این زمینه به صورت حضوری و مستقیم انجام می شود که این سایت این قابلیت را دارد که فیروزه اصل و درجه یک نیشابور را به مشتریان خود ارائه دهد.

فروش سنگ فیروزه اصل نیشابور

ویژگی سنگ فیروزه تیشابور

ویژگی سنگ فیروزه تیشابور سنگ فیروزه اصل نیشابور که نام و آوازه آن در همه جا پیچیده است در واقع یکی از مرغوب ترین و مشهور ترین فیروزه هایی است که در جهان یافت می شوند. این سنگ ها به خاطر زیبایی خاص و شیکی که دارند به عنوان وسیله تزیینی و زینتی مورد استفاده قرار می گیرند. به عنوان مثال برای ساختن انواع جواهرات از جمله: گردنبند، انگشتر مردانه و زنانه، گوشواره، دستبند و دیگر زیور آلات از این سنگ ها به شکل قابل توجهی استفاده می شود همچنین این محصول علاوه بر استفاده در جواهرات برای تزیین ظروف دکوری از قبیل ظروف مسی، برنجی و ….. به کار برده می شوند که معمولا این ظرف ها جنبه تزیینی دارند.

حال عده زیادی از مردم که علاقه مند به این جواهرات یا ظروف هستند و قصد خرید آن را دارند، آگاهی زیادی در تشخیص سنگ اصل ندارند و این بی اطلاعی آن ها را در تهیه محصولات مورد نظر دچار ترس و واهمه می کند که نکند جنس فیروزه ای تقلبی را خریداری کنند. در این مبحث چند نکته از مواردی که چگونگی تشخیص فیروزه نیشابور را روشن می سازد ذکر می کنم که در حقیقت با در دست داشتن این اطلاعات یک خرید ایده آل را تجربه می کنیم. این ویژگی ها شامل مواردی از جمله:

  1. سنگ فیروزه نیشابور معمولا نسبت به سایر سنگ ها ضخیم نیست که این ضخامت شاید به یک میلی متر هم نرسد.
  2. مهمترین خصوصیتی که در این سنگ ها به شکل قابل توجهی مشاهده می شود و تشخیص آن را تا حدودی راحت می کند رنگ آن است که رنگ این فیروزه آبی آسمانی است.
  3. این نوع از سنگ در پشت خود رگه ها و نقطه های سیاهی دارند.
  4. سنگ اصل در حقیقت اگر جلوی آفتاب قرار بگیرد هیچ گونه تغییر رنگی پیدا نمی کند.
  5. نحوه دیگری که می توان تشخیص فیروزه اصل را ثابت کرد این است که  سوزن و یا هر چیز نوک تیز دیگری را بر روی سنگ بکشیم اگر سنگ خط و خش افتاد نشان گر جنس تقلبی است.

بازار خرید سنگ فیروزه اصل

بازار خرید سنگ فیروزه اصل خرید سنگ فیروزه اصل نیشابور را می توان از طریق نمایندگی های متخصص و فروشگاه های مخصوص در این زمینه به صورت حضوری و مستقیم انجام داد که این سایت این زمینه را مهیا ساخته تا مشتریان به صورت مستقیم با اطمینان خاطر و بدون هیچ گونه نگرانی این محصول را تهیه کنند. این محصول به خاطر جلوه زیبا و دلنوازی که دارد چشم هر بیننده ای را به خود خیره می کند و آنان را بر این می دارد تا این شئ گرانبها را برای خود خریداری کند. این استقبال فراوان را می توان از بازار خریدی که این سنگ به خود اختصاص داده است فهمید چرا که فروش فوق العاده آن از این سایت نشان گر همه چیز است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما