فروش سنگ فیروزه خام نیشابور

 

جهت خرید سنگ فیروزه خام می توانید به سایت فروش آنلاین ما در اینترنت رجوع کنید و ضمن بازدید از محصولات ما، از تنوع سنگ های موجود با کیفیت نهایت استفاده را جهت خرید ببرید و همینطور از راهنمایی های کارشناسان واحد فروش ما بهره مند گردید و خریدی مقرون به صرفه و البته با کیفیت و خوبی داشته باشید.

فروش سنگ فیروزه خام نیشابور

معرفی انواع سنگ فیروزه

معرفی انواع سنگ فیروزه

 

همواره سنگ فیروزه در طی سالیان سال به طور عام مورد توجه انسان های مختلف با سلائق گوناگون واقع شده است. شاید اصلی ترین دلیل مهم بودن انسان در طول تاریخ به ویژگی های سنگ فیروزه هم ارتباط باشد. از انواع و اقسام سنگ های فیروزه می توانیم به مدل شجر و فیروزه عجمی آن نام ببریم.

در ظاهر سنگ فیروزه نیشابور می توانیم به رنگ جذاب آن توجه کرد که طبق نوع رنگ آن، آبی آسمانی یا آبی تیره می تواند خیلی گران قیمت و یا ارزان قیمت باشد.

به سبب جذابیت رنگ آن، حداقل دوره های های ششم و پنجم قبل از زمان میلاد در تاریخ این سنگ مورد علاقه و توجه و کاربرد انسان قرار گرفته است در ایران قرن های پی در پی در این کشــور به صورت وسیعی جهت تزیین شی ها، مسجد ها و داخل و خارج خیلی از فضا های مهم استفاده شده است. این متد ساخت و ســاز ایرانی سال ها بعد به منطقی مثل شبه قاره هند هم راه پیدا کرد و در ســاختن تاج محل هم از فیروزه استفاده شده است

مناسب ترین مناطق از حیث شرایط آب و هوایی برای تشکیل این سنگ منطقه های گرم و  خشک می باشد. این سنگ عموما در منطقه هایی پیدا می شود که در آن صخره های باقی مانده از فعالیت های آتشفشانی بوده یا حرارت زمین در تشکیل آن مداخله داشته است. رنگ جذاب و آبی این سنگ با شکوه به سبب حضور ماده مس می باشد. چنانچه این سنگ در منطقه ای که مقدار مس معادن آن بیشتر است استخراج گردد، آبی آن بیشتر متمایل به رنگ آبی ملایم خواهد بود. عموما تغییر رنگ پیدا کردن فیروزه از رنگ آبی به رنگ سبز به دلیل از دست دادن آب درون سنگ طی گذشت زمان می باشد.

دلیل اختلاف رنگ های سنگ فیروزه به سبب نسبت آهن به مس می باشد. همینطور مراحل ایجاد شدن این سنگ زیبا نیاز به سال های خیلی زیادی تایم دارد و فقط در منطقه های انگشت شماری از کره زمین وجود دارد. 

به همین دلیل روشن است که سنگ فیروزه یا بهتر است گفته شود کانی فیروزه در مد معمولی یعنی زمانی به شکل یک تکه سنگ در دمای اتاق قرار دارد، نمی ‌تواند هیچ گونه تاثیراتی بر فضای اطراف خودش داشته باشد. 

 

 

قیمت بهترین سنگ فیروزه خام

قیمت بهترین سنگ فیروزه خام

یکی از فروشگاه های انواع سنگ فیروزه سایت فروش آنلاین ما است که می توانید جهت خرید به آن مراجعه کنید. بنابراین سایت ما یک فروشگاه سنگ فیروزه است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما